شناسه خبر: 8148 منتشر شده در مورخ: 1394/11/13 ساعت: 11:26 گروه: اجتماعی  
پیش‌بینی « ۲ میلیون تومان» هزینه دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

پیش‌بینی « ۲ میلیون تومان» هزینه دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: در تلاشیم سهم آموزش و پرورش از هزینه‌های دوره آموزشی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی را 50 درصد کنیم که در صورت تحقق این موضوع، هر فرد مبلغی حدود 2 میلیون تومان می‌پردازد.

به گزارش ایران سپید به نقل از فارس،  محمدحسن سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در خصوص «مبلغ نهایی دوره آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی این وزارتخانه»، اظهار داشت: این مبلغ هنوز مشخص نشده است؛ برآورد اولیه حدود 5 میلیون تومان است که مقرر شده بود 40 درصد را آموزش و پرورش و 60 درصد را فرد پرداخت کند که در حال تدابیری برای کاهش این مبلغ هستیم.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم که سهم آموزش و پرورش را 50 درصد کنیم که در صورت تحقق این مهم، هر فرد مبلغی حدوداً 2 میلیون تومان بابت آموزش پرداخت خواهد کرد.

سلیمی جهرمی همچنین از تلاش معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش به منظور عقد قرارداد با برخی بانک‌ها جهت وام به پذیرفته شدگان خبر داد و افزود: اگر موافقت بانک‌ها جلب شود، پذیرفته شدگان با شرایطی که آموزش و پرورش مشخص می‌کند،‌ وام دریافت خواهند کرد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در خصوص زمان شروع کلاس‌ها، تصریح کرد: تا چند روز آینده دانشگاه‌های تربیت دبیر و فرهنگیان به عنوان متولی آموزش پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش در سایت‌هایشان اطلاع رسانی‌های لازم را خواهند کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *