شناسه خبر: 7764 منتشر شده در مورخ: 1394/10/2 ساعت: 12:53 گروه: سیاسی  
ثبت نام 503 نفر داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و 4 هزار و 217 نفر برای مجلس شورای اسلامی
قائم مقام وزیر کشور خبر داد:

ثبت نام 503 نفر داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و 4 هزار و 217 نفر برای مجلس شورای اسلامی

قائم مقام وزیر کشور گفت: تاکنون 503 نفر داوطلب شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و چهار هزار و 217 نفر در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، حسینعلی امیری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور افزود: 503 نفر داوطلب تا برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری به وزارت کشور مراجعه کرده اند که از این تعداد ثبت نام 442 نفر انجام شده است و مراحل ثبت نام 61 نفر نیز در حال انجام است.

وی یادآور شد: همچنین تاکنون چهار هزار و 217 نفر برای ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی مراجعه کرده اند که از این تعداد مراحل ثبت نام چهار هزار و 22 نفر کامل شده و 188 نفر هم در حال تکمیل مراحل ثبت نام هستند.
سخنگوی وزارت کشور همچنین درپاسخ به سوالی درمورد امکان تمدید زمان ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: به هیچ وجه امکان تمدید زمان ثبت نام مجلس خبرگان رهبری وجود ندارد و امروز آخرین روز ثبت نام است، داوطلبان می توانند تا ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز برای ثبت نام مراجعه کنند.
امیری همچنین از ثبت نام 9نفر از اقلیت های دینی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: به موجب قانون اساسی اقلیت های دینی که در قانون اساسی به رسمیت شناخته شده اند، می تواند برای مجلس شورای اسلامی دارای نماینده باشند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *