شناسه خبر: 7751 منتشر شده در مورخ: 1394/10/1 ساعت: 09:35 گروه: اجتماعی  
به جای خودروی خارجی خودرو های مناسب داخلی به معلولان می دهیم/زمان دقیق تحویل مشخص نیست
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به جای خودروی خارجی خودرو های مناسب داخلی به معلولان می دهیم/زمان دقیق تحویل مشخص نیست

ربیعی گفت: مسکن خانواده های دارای 2 فرد معلول، آرام آرام در حال تحویل است که تا اواخر سال 95 یا اوایل 96 همه واحدها را تحویل می دهیم.

به گزارش ایران سپید به نقل از جماران وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به جای خودروی خارجی قرار است به معلولان خودروهای مناسب سازی شده داخلی بدهیم که به طور دائم در حال مکاتبه و پیگیری این مسأله هستیم.

علی ربیعی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، اظهار داشت: با توجه به اینکه واردات خودروی خارجی ممنوع شده قرار است به معلولان خودروی داخلی می دهیم و دولت هزینه قطعاتی که برای مناسب سازی این خودروها مورد نیاز است را تقبل کند.

وی افزود: خودروهای معلولان به طور مداوم پیگیری می شود و مکاتبات آن در حال انجام است، اما نمی توان زمان دقیقی را برای تحویل آنها مشخص کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توضیح این که بهزیستی از معلولانی که توان مالی واردات خودرو ندارند امضا گرفته تا طی نامه کتبی درخواست خودروی داخلی بدهند، گفت: به این دلیل که واردات خودروی خارجی ممنوع شده ان شاء الله خودروی مناسب سازی شده داخلی به معلولان می دهیم.

ربیعی همچنین در خصوص مسکن خانوارهای دارای 2 معلول بیان کرد: مسکن خانواده های دارای 2 فرد معلول، آرام آرام در حال تحویل است که تا اواخر سال 95 یا اوایل 96 همه واحدها را تحویل می دهیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *