شناسه خبر: 7687 منتشر شده در مورخ: 1394/9/22 ساعت: 08:22 گروه: اجتماعی  
تأمین 60 دستگاه ون جدید برای معلولان از سوی شهرداری تهران

تأمین 60 دستگاه ون جدید برای معلولان از سوی شهرداری تهران

معاون امور مناطق معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از خریداری و تأمین 60 دستگاه ون مناسب‌سازی شده برای معلولان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا ، حسن آقابیگی در مراسم افتتاح مرکز حمایت از معلولان ضایعات نخاعی جلائی‌پور به تشریح اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران به منظور ارتقای وضعیت زندگی و فعالیت اجتماعی معلولان پرداخت و گفت: نصب بالابر آسانسوری برای منازل معلولان از جمله اقداماتی بود که از سوی شهرداری تهران انجام شده است.

وی افزود: شهردار تهران شخصا در این خصوص دستور صادر داده بود و نصب بالابر برای منازل 80 تا 100 معلول براساس لیستی که سازمان بهزیستی و انجمن حمایت از معلولان ضایعه نخاعی ارائه کرده بودند، انجام شد.

معاون امور مناطق معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه سالانه در هر منطقه 100 میلیون تومان اعتبار برای مناسب‌سازی معابر تخصیص داده می‌شود، گفت: شهرداری تهران تاکنون 55 اتوبوس و 62 ون مناسب‌سازی شده را در اختیار معلولان قرار داده است و به زودی 60 دستگاه ون دیگر به این مجموعه اضافه خواهد شد. موافقت‌های مالی برای خریداری این ون‌ها صورت گرفته است.

آقابیگلی افزود: معلولان برای استفاده از اتوبوس‌ها و ون‌ها می‌توانند با شماره گویای 6305 به صورت شبانه‌روزی تماس بگیرند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *