شناسه خبر: 7541 منتشر شده در مورخ: 1394/8/23 ساعت: 08:42 گروه: اجتماعی  
پیگیری حل مشکل وام اشتغال‌زایی مددجویان بهزیستی

پیگیری حل مشکل وام اشتغال‌زایی مددجویان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور از پیشنهاد رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی مبنی بر فراهم کردن امکانات رفاهی، معیشتی، اشتغال و حرفه‌آموزی برای جامعه هدف بهزیستی خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا دکتر انوشیروان محسنی‌بندپی در سفر به جنوب استان کرمان، اضافه کرد: این لایحه در دستور کار مجلس است که امیدواریم به صورت قانون دآید و بتوانیم آن‌ را اجرا کنیم.

وی با اشاره به مشکل مددجویان در زمینه ضمانت‌نامه بانک‌های عامل برای دریافت وام اشتغالزایی خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل بزرگ مددجویان با پیگیری‌هایی که در این راستا انجام داده‌ایم، این فرصت فراهم شد که بانک‌های عامل بتوانند وام اشتغالزایی را برای مددجویان فراهم کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور به تدابیر دولت یازدهم در زمینه در نظر گرفتن تسهیلات برای مددجویان بهزیستی اشاره کرد و افزود: اعطای کارت‌های اعتباری برای خرید خودرو و لوازم زندگی با چک بانکی انجام می‌شود و ما هم در این راستا پیگیری‌های لازم را داریم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به مشکلات خاص جنوب استان کرمان تصریح کرد: در منطقه جنوب کرمان مشکلاتی از جمله بعد مسافت تا مرکز استان است که این امر شرایطی را فراهم کرده تا مددجویان بهزیستی این منطقه از امکانات تخصصی کمتری برخوردار شوند. این مشکل حتی برای افرادی که از توان جسمی کمتر برخوردار هستند و رفت‌ و آمد برای آن‌ها بسیار دشوار است، وجود دارد.

انتهای پیام

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *