شناسه خبر: 7459 منتشر شده در مورخ: 1394/8/5 ساعت: 08:32 گروه: اجتماعی  
جزئیات همکاری بهزیستی و شهرداری تهران در خصوص پروژه "هرندی" منتشر شد

جزئیات همکاری بهزیستی و شهرداری تهران در خصوص پروژه "هرندی" منتشر شد

رئیس سازمان بهزیستی کشور،با اشاره به آمادگی این سازمان جهت همکاری با شهرداری تهران در اجرای پروژه شهید "هرندی" ،گفت: نگهداری، بازتوانی، ایجاد اشتغال و حمایت‌های درمانی بخشی از این همکاری‌ها خواهد بود.

به گزارش ایران سپید به نقل از خبرگزاری فارس  انوشیروان محسنی بند‌پی با اشاره به همکاری سازمان بهزیستی کشور با شهرداری تهران در اجرای پروژه شهید هرندی اظهار داشت: در این زمینه معاونت اجتماعی بهزیستی در جلساتی که از سوی شهرداری تهران برگزار شده است حضور مستمری را داشته است.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها از جمله سازمان بهزیستی کشور، کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرداری تهران، وزارت بهداشت، وزارت رفاه، NGOها و سازمان‌های غیر دولتی بایستی شرایطی را فراهم کنند تا موانع و مشکلات به وجود آمده در منطقه 12 و محله هرندی مرتفع شود.

محسنی بند‌پی خاطر نشان کرد: در این راستا بایستی برنامه‌ریزی دقیقی را انجام داد و در ابعاد مختلف آسیب‌های اجتماعی از جمله کودکان کار و خیابانی، زنان کارتن خواب، معتادین و ... اقدامات ویژه‌ای انجام داد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه به اقدامات اخیر شهرداری تهران در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر تصریح کرد: در این زمینه شاهد تحولات خوبی هستیم و برنامه‌های قابل قبولی در سطح شهر و به خصوص در منطقه هرندی اجرا شده است.

وی گفت: شهر تهران می‌تواند همانند الگویی برای سایر شهرهای کشور باشد و به همین جهت باید تمام دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی با یکدیگر همکاری داشته باشند.

محسنی بندپی ادامه داد: سازمان بهزیستی کشور آمادگی دارد که در ابعاد مختلف با شهرداری تهران در اجرای هر چه بهتر پروژه هرندی همکاری داشته باشد و در این زمینه سازمان می‌تواند امکانات لازم را از جهت سخت‌افزاری و نرم‌افرازی در اختیار شهرداری تهران قرار بدهد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: هم اکنون مددکاران اجتماعی فعالی در سازمان مشغول به کار هستند و ما می‌توانیم این ظرفیت را در اختیار شهرداری تهران قرار بدهیم.

وی اظهار داشت: در ابعاد بازتوانی، اشتغال و همچنین حمایت‌های درمانی، سازمان بهزیستی اقدامات لازم را از گروه‌های هدف در طرح هرندی انجام خواهد داد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

محسنی بند‌پی در پایان در خصوص زنان کارتن‌خواب در منطقه هرندی تصریح کرد: در این زمینه نیز با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تفاهم‌نامه‌ای در جهت توانمندسازی این افراد انجام شده است و این افراد پس از بهبود یافتن به مراکز آموزشی معرفی می‌شوند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *