شناسه خبر: 7324 منتشر شده در مورخ: 1394/7/12 ساعت: 13:30 گروه: اجتماعی  
برگزاری بیش از 100 تور گردشگری ویژه دانش آموزان و دانشجویان

برگزاری بیش از 100 تور گردشگری ویژه دانش آموزان و دانشجویان

معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگری سازمان رفاه از استقبال 3هزار و 273 نفر از شهروندان از تورهای تهران گردی در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش ایران سپید  ایسنا  زینب نصیری ضمن اعلام این خبر با تاکید بر نگاه رو به جلوی شهرداری تهران نسبت به ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه صنعت گردشگری گفت: شهرداری تهران در یک سال اخیر اقدامات متنوعی را در راستای معرفی جاذبه های گردشگری تهران و تشویق مردم برای بازدید از این اماکن انجام داده است.

 

وی افزود: به همین منظور، امسال برای اولین بار تورهای تهران گردی نه تنها در ایام عید نوروز که در تمامی سال برگزار می شود. البته برنامه های تهران گردی در هر فصل متناسب با مختصات همان فصل انجام می شود و شهروندان از طریق تماس با سامانه 137 می توانند تقاضای خود برای حضور در تورها را ثبت کنند.

 

معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگری سازمان رفاه با اشاره به فعالیت کانترهای اطلاع رسانی و غرفه‌های گردشگری در35 نقطه از شهر تهران، تهیه نقشه‌های کاربردی به دو زبان انگلیسی و فارسی را از مهم ترین برنامه های گردگشگری در فصل تابستان معرفی کرد و گفت: همچنین در 4 منطقه از شهر اقامتگاه های رایگان را در اختیار مسافران قرار دادیم تا مسافران بدون کمترین دغدغه از تهران بازدید کنند.

 

نصیری با اشاره به میزان استقبال از تورهای تهران گردی در تابستان ادامه داد: امسال 10مسیر گردشگری را برای برگزاری تورها انتخاب کردیم که از میان آن ها، تور 3 برج شامل برج های میلاد، آزادی و طغرل با بیشترین استقبال رو به رو شدند. ضمن اینکه بر اساس آمارهای موجود به طور کلی 3 هزار و 273 نفر از طریق سامانه 137 در تورهای تهران گردی ثبت نام کردند.

 

وی در ادامه به برگزاری جشنواره تهران شناسی پرداخت و خاطرنشان کرد: براساس این جشنواره، 1966 نفر از شهروندان در قالب 650 گروه 3 نفره، یکی از جاذبه های گردشگری تهران را انتخاب می کنند و گزارشی تصویری و کاربردی از این مکان می فرستند.

 

معاون توسعه رفاه اجتماعی و امور گردشگری سازمان رفاه افزود: این جشنواره از ابتدای شهریورماه آغاز شد و اختتامیه آن پس از ایام محرم و صفر برگزار می شود.

 

بر اساس گزارش سایت تهران سما، نصیری همچنین به برگزاری 123 تور تهران گردی ویژه دانش آموزان و دانشجویان در تمامی مناطق 22 گانه اشاره کرد و گفت: با هماهنگی اداره فرهنگی وزارت علوم، تورهای دائمی تهران گردی ویژه دانشجویان جدیدالورود شهرستانی برگزار می شود. این تورها تا 15 مهرماه به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *