شناسه خبر: 7217 منتشر شده در مورخ: 1394/6/28 ساعت: 13:49 گروه: ورزشی  
۱۵ میلیارد ریال اعتبار به فدراسیون نا‌بینایان و کم‌بینایان اختصاص یافت‌

۱۵ میلیارد ریال اعتبار به فدراسیون نا‌بینایان و کم‌بینایان اختصاص یافت‌

رئیس فدراسیون کم‌بینایان و نابینایان گفت: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار به فدراسیون نا‌بینایان و کم‌بینایان اختصاص یافت‌.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم، محمدرضا مظلومی در مجمع انتخابات رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان اظهار داشت: اعتبار سال 92 فدراسیون 6 میلیارد و 900 میلیون ریال، سال 93، 10 میلیارد ریال و اعتبار امسال 15 میلیارد ریال برآورد شده که با توجه به افزایش هزینه‌ها و کاهش اعتبارات فدراسیون نسبت به سال 87، میزان اعتبار اختصاص یافته محدود و جوابگوی نیازهای ورزشکاران نیست.

وی افزود: در صورت افزایش اعتبار فدراسیون، میزان اعتبارات تخصیص یافته به استان‌ها افزایش می‌یابد.

رئیس فدراسیون کم‌بینایان و نابینایان رشته‌های گل‌بال، وزنه‌برداری، دو و میدانی، شطرنج و شنا را از مهم‌ترین رشته‌های ورزشی کم‌بینایان و نابینایان عنوان کرد و گفت: از مجموع 12 رشته ورزشی ویژه کم‌بینایان و نابینایان، آقایان در 8 رشته و بانوان در 4 رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت ورزشکاران نابینا و کم‌بینا با توجه به نوع معلولیت نسبت به سایر ورزشکاران معلول محدودتر است، تصریح کرد: طبق ماده 88، باید یک سالن ورزشی در اختیار ورزشکاران نابینا و کم‌بینا قرار گیرد.

رئیس فدراسیون کم‌بینایان و نابینایان با اشاره به موفقیت‌های کسب شده از سوی ورزشکاران نابینا و کم‌بینا در سطح جهان بیان کرد: وزنه‌برداران نابینا 12 سال پیاپی موفق به کسب مقام قهرمانی جهان شده‌اند.

مظلومی با اشاره به اینکه ورزشکاران در رشته ورزشی جودو برای نخستین‌بار به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند، گفت: بانوان چهارمحال و بختیاری به عنوان نخستین ورزشکاران به این مسابقات اعزام می‌شوند.ان سپید

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *