شناسه خبر: 7086 منتشر شده در مورخ: 1394/6/4 ساعت: 10:20 گروه: اجتماعی  
اضافه شدن اتوبوس‌های ویژه به سرویس دانش آموزان معلول

اضافه شدن اتوبوس‌های ویژه به سرویس دانش آموزان معلول

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: برای اضافه شدن اتوبوس‌های ویژه جهت تردد دانش آموزان معلول در ایام بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی‌ شده و از ماه مهر شاهد این اتفاق خواهیم بود.

به گزارش ایران سپید به نقل از خبرگزاری موج، سید جعفر تشکری هاشمی  با بیان این مطلب تصریح کرد: پیش‌ از این ون‌هایی جهت تردد دانش آموزان معلول در نظر گرفته‌ شده بود اما اکنون مقرر شده اتوبوس‌های ویژه‌ای نیز کار تردد دانش آموزان معلول را انجام دهند. 

وی افزود: به این خاطر که تردد این دانش آموزان آسان‌تر شده و نسبت به‌ جا به‌ جایی تعداد بیشتری از دانش آموزان اقدام شود، برای اضافه شدن این اتوبوس‌ها اقدام شده است. 
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر این که شهرداری برای جلوگیری از عدم تحصیل دانش آموزان معلول برنامه دارد خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری تأکید ویژه‌ای به موضوع تحصیل تمام دانش آموزان شهر تهران دارد و در همین رابطه نیز شورای شهر تهران سال گذشته مصوبه رایگان شدن سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی را به تصویب رساند. 
وی ادامه داد: این‌گونه دانش آموزان برای تردد خود از منزل به مدرسه هیچ هزینه‌ای را پرداخت نخواهند کرد و مسافت مسیر آن‌ها به هر میزان که باشد به‌صورت رایگان جابه‌جا خواهند شد. 
تشکری هاشمی با اشاره به آموزش‌های ارائه‌ شده به رانندگان سرویس‌های دانش آموزان معلول اظهار کرد: تعداد زیادی از دانش آموزان که معلولیت‌های خاصی رادارند، برای جابه‌جایی به کمک نیازمند هستند و به همین خاطر تلاش شده تمام رانندگان سرویس‌های مدارس این‌گونه دانش آموزان، آموزش‌های لازم در این رابطه را دیده باشند. 
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص جرایم در نظر گرفته‌ شده از سوی پلیس راهور برای رانندگان سرویس‌های متخلف اذعان کرد: مقررشده برای آن که نظم شهر حفظ شود و از ترافیک شدید در ماه بازگشایی مدارس جلوگیری صورت گیرد، با هر گونه تخلف در اطراف مدارس به‌ شدت برخورد شده و متخلفان جریمه شوند. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *