شناسه خبر: 7073 منتشر شده در مورخ: 1394/6/2 ساعت: 13:01 گروه: اجتماعی  
وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج برای زوج‌های دانشگاه آزاد
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خبر داد

وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج برای زوج‌های دانشگاه آزاد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی ازدواج ویژه زوج های دانشجو خبر داد و گفت: تنها آن دسته از افرادی می توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند که زن و مرد هر دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی باشند.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم، اصغر نورالله زاده از تسهیلات ده میلیون تومانی صندوق کارآفرینی امید ویژه‌ی ازدواج دانشجویان به هر دانشجو خبر داد و گفت: در پی امضاء تفاهم نامه مشترک صندوق کارآفرینی امید و دانشگاه آزاد اسلامی، این صندوق به عنوان یکی از عامیلیت های وام ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد معرفی شد.

 وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که حائز شرایط دریافت تسهیلات ازدواج دانشجویی هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه ازدواج این دانشگاه، نسبت به ثبت نام وام خود اقدام کنند.

نورالله زاده اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه، هر دانشجویی که در دوران تحصیل ازدواج کند، می تواند از تسهیلات ده میلیون تومانی استفاده کند و زوج های دانشجو در مجموع می‌توانند بیست میلیون تومان تسهیلات ازدواج با کارمزد چهاردرصد از صندوق کارآفرینی امید دریافت کنند. تنها آن دسته از افرادی می توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند که زن و مرد هر دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی باشند.

 مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: صندوق کارآفرینی امید با تقلیل دو ضامن به یک ضامن موجب ساده سازی پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان شده است، یعنی در صورتی که ضامن تمایل به ضمانت زوجین داشته باشد، دیگر نیازی به ضامن دوم نیست. به‌عبارت دیگر اگر ضامن بپذیرد ضمانت زن و شوهر را در دریافت وام ازدواج تقبل کند، زوجین می‌توانند با یک ضامن وام ازدواج خود را دریافت کنند. از دیگر مواردی که در این زمینه برای سهولت پرداخت تسهیلات انجام دادیم حذف سفته از لیست مدارک پرونده بود، وام گیرندگان باید در کنار ضامن یک فقره چک داشته  است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *