شناسه خبر: 7024 منتشر شده در مورخ: 1394/5/27 ساعت: 07:57 گروه: اجتماعی  
گرامیداشت روز دختر در آسایشگاه خیریه کهریزک

گرامیداشت روز دختر در آسایشگاه خیریه کهریزک

اعضاء هیأت محبان الزهرا نورا ، در گرامیداشت میلاد منور حضرت معصومه (س) و روز دختر ، مددجویان آسایشگاه را در برکات این روز عزیز ، شریک کردند .

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی کهریزکدر سالروز گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) که روز دختر نیز نامیده می شود ، اعضاء هیأت محبان الزهرا نورا ، دل دختران معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک را شاد کردند .

مولودی در وصف آن بانوی مطهر ، اجرای برنامه های متنوع و شاد در سالن نراقی آسایشگاه کهریزک از جمله برنامه هایی بود که توسط اعضاء هیأت محبان الزهرا نورا   برای این روز در نظر گرفته شده بود.

خانم میرخانی سرپرست این گروه در سخنان کوتاهی ، هدف  از این مهرورزی را ،ایجاد فضایی معنوی و شاد برای عزیزان خود یاد کرد و خدا را بر این مدعا گواه گرفت که اگر توانسته اند دلی را شاد کنند ، وظیفه و رسالت اصلی خود را به انجام رسانده اند .

گفتنی است : این گروه هزینه های اعزام 64  نفر از مددجویان دختر این مرکز را  برای زیارت بارگاه مطهر و منور امام رضا (ع) ، متقبل شدند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *