شناسه خبر: 6712 منتشر شده در مورخ: 1394/4/3 ساعت: 10:43 گروه: اجتماعی  
محیط ویژه معلولان مناسب سازی شد

محیط ویژه معلولان مناسب سازی شد

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: برای فراهم شدن حضور معلولان و سالمندان در عرصه‌های اجتماعی ۲۰ دستگاه اجرایی بوشهر محیط را ویژه معلولان مناسب سازی کردند.

 حسین اسدی‌راد ‌در نشست کمیته مناسب سازی فضای معلولان و سالمندان با بیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای معلولان و سالمندان فراهم کنیم اظهار داشت: نیاز است با مشارکت همه مردم، بخش‌های خصوصی و دولتی زیرساخت‌های لازم را برای سالمندان و معلولان جامعه مورد توجه جدی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی براساس مناسب سازی محیط برای معلولان و سالمندان ارزیابی می‌شوند تصریح کرد: یکی از زیرساخت‌های لازم برای حضور معلولان در جامعه و فعالیت‌های اجتماعی مناسب‌‌سازی فضا است که برای تحقق این مهم دستگاه‌های اجرایی براساس مناسب سازی محیط ارزیابی می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با تاکید بر اینکه عدم مناسب‌سازی اماکن عمومی سبب محدودیت برای حضور معلولان در فعالیت‌های اجتماعی می‌شود افزود: مناسب‌سازی فضا برای تردد معلولان و سالمندان زمینه‌ساز افزایش حضور آنان در فعالیت‌های اجتماعی است.  

اسدی‌راد با تاکید بر بازبینی بر فضای محیطی دستگاههای اجرایی گفت: فضای شهری باید به‌گونه‌ای طراحی شود تا برای همه مردم به ویژه افراد سالمند و معلول از آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه مناسب‌سازی فضای معلولان و سالمندان در استان بوشهر اجرایی شده است، بیان کرد: 20 دستگاه اجرایی طرح مناسب‌سازی محیط را اجرایی کرده‌اند که زمینه رفاه و آمد و شد معلولان و سالمندان در حوزه‌های گوناگون فراهم شده است.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *