شناسه خبر: 6455 منتشر شده در مورخ: 1394/2/19 ساعت: 12:02 گروه: اجتماعی  
اشتغال‌زایی معلولان در دستور کار است
وزیر تعاون:

اشتغال‌زایی معلولان در دستور کار است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش بودجه حمایتی کارآفرینان معلول خبر داد و گفت: اشتغال‌زایی معلولان در سال 94، در دستور کار است.

 علی ربیعی در حاشیه اولین المپیاد فرهنگی ـ ورزشی ناشنوایان کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما برنامه‌های توانمندسازی مختلفی در کشور داریم که بخشی از آن به ورزش معلولان و جانبازان اختصاص دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: معلولان و جانبازان در هر زمان و هر کجا که بتوانند خود را توانمند کنند، در جامعه موفق می‌شوند در واقع در هر جایی که جامعه دچار مشکل می‌شود معلولان آن را جبران می‌کنند و ما نیز از ورزش معلولان حمایت می‌کنیم.

ربیعی از اشتغال‌زایی معلولان خبر داد و تصریح کرد: اشتغال‌زایی معلولان در سال 94، در دستور کار قرار دارد و بنا به شرایط جسمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای لازم به آنها داده می‌شود همچنین ما از کارفرمایان آنان حمایت می‌کنیم.

وزیر کار خاطرنشان کرد: بودجه حمایتی کارآفرینان معلول به منظور حمایت از معلولان افزایش داده می‌شود تا آنان با میل و رغبت بیشتری به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

ربیعی یادآور شد: ما نظام کارآفرینی معلولان را ساماندهی می‌کنیم و برای افزایش مهارت و اشتغال‌زایی آنان تمام توان خود را به‌کار می‌گیریم.

وی در پایان از وجود 60 ورزشگاه کارگری در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در ارتباط با این ورزشگاه جهش ویژه‌ای در سال 94، روی می‌دهد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *