شناسه خبر: 6435 منتشر شده در مورخ: 1394/2/15 ساعت: 11:30 گروه: سیاسی  
تاکید روحانی بر ضرورت حضور صاحبنظران در امور فرهنگی کشور
در بازدید از نمایشگاه کتاب:

تاکید روحانی بر ضرورت حضور صاحبنظران در امور فرهنگی کشور

رییس جمهوری با تاکید بر این که دولت از امور فرهنگی حمایت می کند، گفت: صاحبان فرهنگ ، مولفان و صاحبنظران باید در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری امور فرهنگی کشور وارد عمل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاه کتاب محلی است که علاقه مندان در آن حضور می یابند و این قابلیت را دارد که اهالی فرهنگ با تازه های نشر آشنا شوند. 

روحانی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب با حمایت دولت انجام می شود و یکی از کارهایی است که نسل جوان با بازدید از آن با امور فرهنگی آشنایی و قرابت بیشتری پیدا می کند.

رییس دولت تدبیر و امید با اظهار امیدواری از این که امسال این نمایشگاه برای مردم خیر و برکت داشته باشد ، خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از غرفه های برگزیده نشر در نمایشگاه بین المللی کتاب داشتیم آثار جدیدی در حوزه ترجمه و نشر وجود داشت و امیدواریم همه آثار موجود در نمایشگاه برای جامعه ما مفید باشد. 

بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز با حضور رییس جمهوری 

، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جمعی از سفرا و کاردارهای کشورهای خارجی مقیم تهران ، نمایندگان مجلس و ناشران داخلی و خارجی در مصلی امام خمینی(ره) تهران گشایش یافت.

این نمایشگاه با ارایه حدود 500 هزار عنوان کتاب در دو بخش داخلی و خارجی از شانزدهم تا بیست وششم اردیبهشت ماه با شعار «خواندن ، گفت وگو با جهان» میزبان عموم علاقه مندان است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *