شناسه خبر: 6299 منتشر شده در مورخ: 1394/1/23 ساعت: 09:02 گروه: اجتماعی  
مناسب‌سازی بوستان‌ها جهت استفاده معلولان با همکاری شهرداری

مناسب‌سازی بوستان‌ها جهت استفاده معلولان با همکاری شهرداری

علی صابری با اشاره به اینکه در سال گذشته در صحن علنی شورا طرح‌ها و لوایح خوبی برای حمایت از معلولان، سالمندان و جانبازان به تصویب رسیده اظهار داشت: ما بنا داریم در یک بازه زمانی مشخص تمامی بوستان‌ها را برای ورود و استفاده معلولان و سالمندان مناسب‌سازی کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بخش زیادی از بوستان‌ها و فضاهای سبز به دلیل عدم مناسب‌سازی قابلیت استفاده برای معلولان و سالمندان را ندارد و این افراد نمی‌توانند همانند سایر شهروندان از امکانات در نظر گرفته شده در این مجموعه‌ها بهره‌مند شوند.

صابری با تأکید بر اینکه در سال جاری طرح‌های خوبی برای معلولان و سالمندان جهت استفاده آنها از امکانات شهری در نظر گرفته شده است، گفت: بخش قابل توجهی از این طرح‌ها با حمایت شهرداری تهران و با سایر همکاری بخش‌ها و نهادها اجرا خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه شورای شهر به عنوان یک پارلمان محلی و شهری بر خود وظیفه می‌داند تسهیلات ویژه‌ای را برای تمامی اقشار جامعه و به ویژه معلولان فراهم کند، گفت: متأسفانه تعداد قابل توجهی از معلولان به دلیل عدم مناسب‌سازی معابر شهری نمی‌توانند از امکانات در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: تمامی دستگاه‌های دولتی و شهری که قانون حمایت از حقوق معلولان را مصوبه مجلس شورای اسلامی است جهت رفاه حال بیشتر معلولان اجرا کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *