شناسه خبر: 6203 منتشر شده در مورخ: 1393/12/23 ساعت: 13:53 گروه: اجتماعی  
استخدام معلولان و جانبازان در شهرداری تهران
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران خبر داد

استخدام معلولان و جانبازان در شهرداری تهران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید تلاش بیشتری برای حمایت از معلولان و جانبازان شود، گفت: تعداد قابل توجهی از این افراد در شهرداری استخدام هستند.

 حجتالاسلام عبدالمقیم ناصحی در مراسم واگذاری 500 دستگاه ویلچر به معلولان شهر تهران که  با حضور اعضای شورای شهر و سخنگوی معاون توانبخشی بهزیستی در بوستان ولایت برگزار شد، اظهارداشت: بخشی از حقوق معلولان مربوط به دولت است و بخش دیگری مربوط به مدیریت شهری که ما تلاش میکنیم در این زمینه اقدامات گستردهای را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر طرحها و لوایح خوبی به تصویب رسیده است که هدف از این طرحها و لوایح فراهم کردن شرایط مناسب جهت تردد معلولان، جانبازان، سازمندان و کودکان در شهر است.

حجتالاسلام ناصحی با اشاره به اینکه هماکنون تعدادی از معلولان و جانبازان در شهر تهران در شهرداری استخدام شدهاند، گفت: کشور ما از جمله کشورهایی است که جزء کنوانسیون حقوق معلولان است و در این بخش باید تلاش شود شرایط بهتری برای زندگی معلولان فراهم شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران ادامه داد: سازمانهایی از جمله سازمان بهزیستی و بنیاد شهید باید تلاش گستردهای را برای ارائه خدمات به معلولان داشته باشد و در کنار آنها شورا، شهرداری و سازمان صدا و سیما وظایف خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: قریب به 10 درصد جمعیت کشور را معلولان تشکیل میدهند که در کنار این 10 درصد حدود 40 درصد از خانوادهها درگیر مسائل و مشکلات معلولان هستند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *