شناسه خبر: 6106 منتشر شده در مورخ: 1393/12/10 ساعت: 13:22 گروه: ورزشی  
مجمع سالیانه فدراسیون نابینایان + فایل صوتی مصاحبه با حاضرین در مجمع

مجمع سالیانه فدراسیون نابینایان + فایل صوتی مصاحبه با حاضرین در مجمع

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نابینایان صبح روز دوشنبه چهارم اسفند، به ریاست دکتر سید نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در سالن همایشهای آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایران سپید در این نشست که پس از 5 سال برگزار میشد، در ابتدا گزارش عملکرد فدراسیون نابینایان در سال 1393 توسط محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون به اعضای مجمع ارائه شد. سپس گزارش مالی فدراسیون از سال 1389 تا سال 1392 توسط خزانه دار فدراسیون قرائت شد.

در این بخش، برخی رؤسای هیأتهای استانها نسبت به تناقضات موجود در گزارش مالی سال 89 تا 91 و عدم پرداخت مبالغ مطرح شده به هیأتهای استانی اعتراض داشتند که دکتر سجادی در این خصوص گفت: مسئولیت فدراسیون در آن سه سال بر عهده دکتر مسجدی بوده و رئیس فدراسیون فعلی، نمیتواند پاسخگوی آن دوران باشد.

دکتر سجادی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: برنامههای ما برای فدراسیون نابینایان در سه محور خلاصه میشود. حمایت بیشتر از این فدراسیون در سال 94 به جهت شرکت در مسابقات جهانی نابینایان، کمک برای میزبانی رقابتهای جهانی و آسیایی رشته های ورزشی نابینایان در ایران، و تقویت رشته های پایه و پر مدال که این پتانسیل به خوبی در فدراسیون نابینایان وجود دارد.

همچنین در این نشست، تقویم ورزش نابینایان در سال 94 مورد بررسی قرار گرفت. محسن جعفری به عنوان دبیر مجمع، رئوس برنامه های فدراسیون نابینایان در سال آینده در رشتههای مختلف را به شرح زیر اعلام کرد: گلبال آقایان و بانوان: مسابقات قهرمانی کشور در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، مسابقات لیگ باشگاهی در بانوان دو دسته و در آقایان سه دسته به همراه لیگ برتر، 13 مرحله اردوی آمادگی، 4 مرحله اعزام، دو کلاس داوری درجه یک و دو و برگزاری دو کلاس مربیگری درجه یک و دو. شنا: مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان در دو مسافت کوتاه و بلند، 7 مرحله اردو، 4 مرحله اعزام و برگزاری یک کلاس مربیگری و داوری. جودو: مسابقات باشگاهی و قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان، مسابقه جایزه بزرگ رده سنی آزاد، 10 مرحله اردو، 3 مرحله اعزام و یک دوره کلاسهای آموزشی داوری و مربیگری. دومیدانی: مسابقات قهرمانی کشور آقایان و بانوان زیر نظر آیپیسی، لیگ باشگاهی و دو صحرانوردی آقایان و بانوان، 13 مرحله اردو، 5 مرحله اعزام و آموزش ارتقای دورههای مربیگری. فوتبال پنج نفره: مسابقات قهرمانی کشور و باشگاهی، مسابقات آموزشگاهی بین مدارس نابینایان، 10 مرحله اردو، 2 مرحله اعزام و کارگاه آموزشی مربیگری و داوری. دوچرخه سواری دو نفره: قهرمانی کشور در بخش آقایان، 6 مرحله اردو، 2 مرحله اعزام و دوره های مربیگری و داوری. پاورلیفتینگ: قهرمانی کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان، 2 مرحله اردو، یک مرحله اعزام و برگزاری سمینار دو روزه توسعه پاورلیفتینگ ایبسا. شطرنج: قهرمانی کشور بزرگسالان و زیر 20 سال، لیگ باشگاهی آقایان و بانوان، 2 مرحله اردو، یک مرحله اعزام، مسابقات جوانان و بزرگسالان دهه فجر و آزادسازی خرمشهر و دورههای مربیگری و داوری درجه 3.

پس از قرائت برنامه های ورزش نابینایان در سال 94 جعفری اعلام کرد: از کلیات این تقویم در دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان دفاع کردیم. سه اشکال شکلی از آن گرفته اند که قرار است تمامی این اشکالات تا دهم اسفند ماه برطرف شود و سپس برای امضای تفاهم نامه، باید نزد دکتر سجادی و وزیر ورزش برویم.

فایل صوتی مصاحبه با محسن جعفری دبیر مجمع، سمیه شاعری نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان، فریدون اسدی نماینده باشگاه ها و مریدیزاده دبیر هیأت نابینایان لرستان در این مراسم را از لینک های زیر دانلود کرده و گوش کنید

محسن جعفری دبیر مجمع
سمیه شاعری نائب رییس بانوان فدراسیون نابینایان
فریدون اسدی نماینده باشگاه ها
مریدی زاده دبیر هیئت نابینایان لرستان
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *