شناسه خبر: 5986 منتشر شده در مورخ: 1393/11/25 ساعت: 12:32 گروه: دانش و فن آوری  
ویلچر همه کاره برای معلولین + عکس

ویلچر همه کاره برای معلولین + عکس

معلولین از جمله قشری هستند که توجه بسیار زیادی به آن ها نمی شود و از کمترین امکانات برخوردار هستند اما به تازگی طرح هایی برای کمک به این افراد ارائه شده است که می تواند بسیار به آن ها کمک کند.

ویلچر از جمله وسیله های اصلی برای معلولین جسمی است که به آن ها کمک می کند تا حرکت کنند و به کارهای خودشان برسند اما ویلچر همه جا نمیتواند به کمک این افراد آید.

به تازگی طرحی از یک ویلچر همه کاره ارائه شده است که می تواند به معلولین در بیشترکارهای روزمره مانند: خوابیدن، لم دادن و یا حتی ایستادن بدون اینکه از روی صندلی تکان بخورند کمک کند.

این صندلی که طراحی ارگونمیکی دارد با استفاده از یک صفحه کلید و یک دسته کنترل می شود و فرد معلول می تواند با استفاده از آن ها حالت خودش را عوض کند.

شرکت طراح این ویلچر می گوید که طراحی این صندلی به گونه ای است که به هیچگاه فرد استفاده کننده از آن خسته نمی شود. این صندلی در حال حاضر یک طرح است و باید منتظر بمانیم تا وارد بازار شود.

 

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *