شناسه خبر: 5693 منتشر شده در مورخ: 1393/10/18 ساعت: 05:06 گروه: اجتماعی  
انعقاد تفاهم‌نامه برای ارائه خدمات بیشتر به ناشنوایان

انعقاد تفاهم‌نامه برای ارائه خدمات بیشتر به ناشنوایان

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از انعقاد تفاهم‌نامه با انجمن ناشنوایان برای ارائه خدمات بیشتر به ناشنوایان خبر داد.

یحیی سخنگویی در خصوص مفاد تفاهم‌نامه میان سازمان بهزیستی و انجمن ناشنوایان، اظهار داشت: ارائه آموزش و استفاده از رابطان مجرب و آموزش‌دیده به افراد دارای اختلال شنوایی و گفتار، از مهمترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی با اشاره به تعهدات سازمان بهزیستی در این تفاهم‌نامه، افزود: کمک به برگزاری دوره‌های آموزشی از طریق در اختیار قرار دادن امکانات این سازمان، تامین دوره‌های آموزشی، معرفی واجدان شرایط به انجمن ناشنوایان جهت هماهنگی اعزام رابط در موارد لازم و کمک به تامین هزینه‌ها و آموزش رابطان از جمله این موارد است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی همچنین گفت: طرفین تفاهم‌نامه توافق کردند با تشکیل کمیته‌ای از نمایندگان طرفین ظرف مدت یکماه از تاریخ امضای تفاهم‌نامه نسبت به اجرایی کردن تفاهم‌نامه و تنظیم قراردادهای مورد نظر و انجام سایر امور مربوطه اقدام و گزارش آن را هر سه ماه یکبار به مدیر دفتر توانمندسازی معلولان ارائه کنند.

وی در خصوص تامین اعتبار اجرای این تفاهم‌نامه، تصریح کرد: منابع مالی و اعتباری از محل ردیف طرح‌های تخصصی توانمندسازی معلولان قابل تامین است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *