شناسه خبر: 5610 منتشر شده در مورخ: 1393/10/8 ساعت: 13:22 گروه: فرهنگی  
"چرا رفتی" بار دیگر در تهران به روی صحنه می رود

"چرا رفتی" بار دیگر در تهران به روی صحنه می رود

کنسرت چرا رفتی به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری، بعد از 31 اجرا در سراسر کشور، 8 بهمن ماه بار دیگر در سالن وزارت کشور به روی صحنه خواهد رفت.

 محمد حسین توتونچیان، تهیه کننده کنسرت چرا رفتی درباره اجرای مجدد این کنسرت در تهران گفت: « به دلیل درخواست مکرر مخاطبانی که نتوانستند در اجراهای گذشته در تهران شرکت کنند تصمیم گرفتیم  "چرا رفتی" را یک شب دیگر در تهران به روی صحنه ببریم.»

مدیر موسسه فرهنگی هنری ققنوس در ادامه افزود: « تور شهرستان های این کنسرت نیز که پیش تر در شهرهایی مثل کرمان، شیراز، رشت، کرمانشاه ، ساری، شهرکرد و ارومیه اجرا شده بود،  پس از گذراندن مراحل کسب مجوز در سایر شهرهای کشور ادامه خواهد یافت . »

در این کنسرت که در دو اجرا در ساعت های 18 و 21:30  به روی صحنه می رود سهراب پورناظری به عنوان تکنواز کمانچه حضور خواهد داشت. همچنین حسین رضایی نیا و آئین مشکاتیان نوارنده سازهای ضربی، مهیار طریحی نوازنده سنتور، علی جعفری پویان و تینا جامه گرمی نوازنده ویلن، سهراب برهمندی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویلنسل، آرین کشیشی نوازنده گیتار باس، سپند دادبه نوازنده عود و خورشید دادبه نوازنده تار هنرنمایی خواهند کرد.

لازم به ذکر است فروش بلیت کنسرت چرا رفتی در تهران از چهارشنبه 10 دی ماه ساعت 22 و از طریق سایت www.iranconcert.com آغاز خواهد شد.

کنسرت چرا رفتی اجرای زنده آلبوم "نه فرشته ام نه شیطان" است که اسفندماه سال گذشته منتشر شد .

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *