شناسه خبر: 5566 منتشر شده در مورخ: 1393/10/3 ساعت: 12:53 گروه: اجتماعی  
آغاز ثبت نام ترم دوم سال تحصیلی ۹۴ -۹۳ یک دانشگاه برای معلولان

آغاز ثبت نام ترم دوم سال تحصیلی ۹۴ -۹۳ یک دانشگاه برای معلولان

پذیرش دانشجوی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی رعد برای ترم دوم سال تحصیلی ۹۴ -۹۳در مقاطع کاردانی و کارشناسی ، در بهمن از اول دی ماه آغاز شد.

 به نقل از روابط عمومی مجتمع خیریه رعد؛ پذیرش دانشجو در دوره های گرافیک و مربی تربیت بدنی مربیگری ورزش معلولان، مترجمی زبان انگلیسی و گرافیک (گرایش نقاشی ایرانی) و رشته حسابداری مالی در مقاطع کاردانی و کارشناسی آغاز شد. 

مرکز آموزش علمی ـ کاربردی رعد؛ به عنوان نخستین مرکز تجهیز و مناسب­ سازی شده معلولان جسمی حرکتی کشور است که تا کنون بیش از ۱۰۰ دانشجوی دارای معلولیت از خدمات این مرکز دانشگاهی به طور رایگان استفاده کرده اند و از آغاز تأسیس تا امروز چند دوره در مقاطع کاردانی حسابداری و گرافیک فارغ­ التحصیل شده‌اند. دانشجویان دارای معلولیت می توانند با استفاده از خدمات پایانه حمل و نقل جانبازان و معلولان به شماره تماس ۶۳۰۵ از سرویس ایاب و ذهاب ویژه معلولان بهره مند شوند.

همچنین علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۳۷۱۱۰۱ داخلی ۱۵ ارتباط برقرار کنند.
گفتنی ­است تاریخ ثبت نام و رشته های آموزشی مرکز آموزش علمی - کاربردی رعد از اول تا هشتم دی­ماه پیش­بینی شده که دانشجویان با مراجعه به سایت سنجش به نشانی: www.sanjesh.org می­ توانند ضمن ثبت نام از تسهیلات ویژه مرکز آموزش علمی کاربردی رعد استفاده کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *