شناسه خبر: 5514 منتشر شده در مورخ: 1393/9/26 ساعت: 12:02 گروه: اجتماعی  
جمع آوری روزانه بیش از 10 هزار تن زباله از شهر کربلا

جمع آوری روزانه بیش از 10 هزار تن زباله از شهر کربلا

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از رضایت کامل شهردار کربلا، معاون استاندار و نماینده استاندار کربلا و شهروندان این شهر بزرگ مذهبی از اقدامات کارگران زحمتکش خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد.

مهندس مجتبی عبدالهی با اعلام این مطلب گفت: نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران بحث نظافت و رفت و روب سطح معابر شهر کربلای معلی را از هفته پیش آغاز کردند و این کار همچنان ادامه دارد.

عبدالهی در ادامه به رضایتمندی شهردار و استاندار شهر کربلا و شهروندان از اقدامات نیروهای خدمات شهری در ایام اربعین سید و سالار شهیدان در کربلای معلی اشاره داشت و گفت: عملکرد نیروهای زحمتکش خدمات شهری منجر به مشارکت مردم شهر کربلا در امر نظافت این شهر و همکاری با نیروهای خدمات شهری شد.

وی در ادامه با بیان این که حرکت و تلاش و زحمات نیروهای خدمات شهری تاثیرات بسیار خوب فرهنگی و اجتماعی بر روی شهروندان این شهر مقدس به همراه داشته است، گفت: این حرکت از سوی کارگران زحمتکش خدمات شهری تاثیرات عمومی به همراه داشت و مردم این شهر نیز به یاری این نیروها شتافتند.

عبدالهی در ادامه تصریح کرد: براساس گفته مسئولین و شهروندان کربلا، این شهر امسال با کمک شهرداری تهران نسبت به سال های گذشته از نظافت و تمیزی بسیار مطلوبی برخوردار بود.

اشک شوق خادمین امام حسین(ع) از نظافت شهر کربلا

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر این که کارگران خادم خدمات شهری شهرداری تهران با ابراز خوشحالی و اشک ریزان از این موضوع که خادم امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل(ع) به خدمات رسانی به زائرین آقا اباعبدالله الحسین (ع) مشغول بودند.

عبداللهی با اشاره به انتقال زباله‌ها به مرکز دفن زباله شهر کربلا، گفت: 12 خودرو سیمی تریلر و ماشین کمپرسی توسط گروه موتوری سازمان مدیریت پسماند شهر تهران زباله‌های جمع ‌آوری شده را از ایستگاههای میانی به مرکز دفن زباله منتقل و تخلیه می کنند.

وی در خصوص میزان زباله‌های جمع آوری شده گفت: میزان زباله در شهر کربلا با توجه به تراکم جمعیت و زائرین متفاوت بوده است و چنانچه در روزهای پر تراکم روزانه بیش از 10هزار تن زباله در شهر کربلا جمع آوری می شد، اکنون با بازگشت زائرین این میزان به نسبت زیادی کاهش یافته است و روزانه بیش از 5 هزار تن زباله جمع آوری می شود.

وی به بازگشت گروه دوم نیروهای خدمات شهری اشاره داشت و گفت: این گروه 1320نفری روز گذشته برای زیارت حرم مطهر امیرالمومنین(ع) به نجف اشرف مشرف شدند و پس از آن به سمت مرز مهران حرکت خواهند کرد و در بوستان ولایت مورد استقبال مسئولین وخانواده‌هایشان قرار خواهند گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، عبداللهی افزود: گروه سوم نیز که در حدود 1000 نفر هستند سه شنبه شب از کربلا به سمت نجف اشرف حرکت کردند و پس از زیارت حرم مطهر امیرالمومنین(ع) به سمت مرز مهران حرکت می کنند و این گروه نیز امروز چهارشنبه در بوستان ولایت حضور می یابند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *