شناسه خبر: 5455 منتشر شده در مورخ: 1393/9/23 ساعت: 09:06 گروه: اجتماعی  
رایزنی با خودروسازان داخلی برای ارائه خودرو به معلولان/ 5 هزار معلول در کشور شرایط دریافت وسیله نقلیه را دارند

رایزنی با خودروسازان داخلی برای ارائه خودرو به معلولان/ 5 هزار معلول در کشور شرایط دریافت وسیله نقلیه را دارند

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از رایزنی با خودروسازان داخلی برای ارائه خودرو به معلولان خبر داد و افزود: سازمان بهزیستی در تلاش است تا با همکاری شرکت‌های خودروسازی داخلی٬ این خودرو ها را در اختیار معلولان قرار دهند٬ اما متاسفانه تاکنون جوابی از سوی شرکت‌های خودروسازی داخلی دریافت نشده است.

یحیی سخنگویی  درباره نیاز معلولان به خودروهای ویژه اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ درصد جمعیت کشور را معلولان تشکیل می‌دهند٬ به طوری که می‌توان گفت 10 میلیون معلول در کشور وجود دارد که از این تعداد ۴ هزارو ۷۰۰ نفر آنان براساس شرایط واجد دریافت خودرو هستند. در واقع متقاضیان دریافت این خودروها براساس شاخصه هایی از جمله تحصیلات، شغل، داشتن گواهینامه و شدت معلولیت انتخاب شدند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که  با وجود مشکلاتی که در واردات خودرو وجود دارد٬ تاکنون تعداد کمی از این افراد توانسته‌اند خودرو دریافت کنند٬ افزود: سازمان بهزیستی در تلاش است تا با همکاری شرکت‌های خودروسازی داخلی٬ این خودرو ها را در اختیار معلولان قرار دهند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی در خاتمه با بیان اشاره به این مطلب که بوروکراسی ادارای در راستای مذاکره با شرکت‌های خودروسازی داخلی صورت گرفته است٬ گفت: متاسفانه تاکنون جوابی از سوی شرکت‌‌های خودروسازی دریافت نشده است٬چرا که اراپه خودرو به معلولان گامی مهم در جهت رفع بخشی از نیاز معلولان دارای شرایط است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *