شناسه خبر: 5371 منتشر شده در مورخ: 1393/9/10 ساعت: 08:53 گروه: ورزشی  
مظلومی: مسابقات قهرمانی کشور در بیشتر رشته ها برگزار خواهد شد + فایل صوتی

مظلومی: مسابقات قهرمانی کشور در بیشتر رشته ها برگزار خواهد شد + فایل صوتی

آذر و دی ماه، رقابتهای قهرمانی کشور در رشته های گلبال آقایان و بانوان، جودو و پاورلیفتینگ را برگزار می شود

محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در حاشیه مسابقات قهرمانی کشور شطرنج و فوتبال پنج نفره نابینایان که در بابلسر برگزار شد، در مصاحبه با خبرنگار ایران سپید گفت: مسابقات قهرمانی کشور در رشته های شطرنج و فوتبال پنج نفره را برگزار کردیم و قصد داریم در ادامه آذر و دی ماه، رقابتهای قهرمانی کشور در رشته های گلبال آقایان و بانوان، جودو و پاورلیفتینگ را برگزار کنیم.

رقابتهای گلبال آقایان از تاریخ دهم تا چهاردهم آذر در بابلسر برگزار میشود و مسابقات گلبال بانوان نیز از تاریخ هفدهم تا بیست و یکم آذر در همین شهر برگزار خواهد شد.

برای رشته ی جودو، از استانها خواستیم تا پایان آذر ماه جهت حضور در رقابتهای قهرمانی کشور جودو اعلام آمادگی کنند.

این مسابقات به منظور انتخابی تیم ملی در رشته های مختلف صورت میگیرد تا با آمادگی بیشتر در بازیهای جهانی سئول کره جنوبی شرکت کنیم. مظلومی بیان داشت: مذاکراتی را با آقای قدمی معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کل کشور داشتیم تا در زمینه زیر ساختهای ورزش نابینایان در سطح نوجوانان و جوانان  برنامه هایی را داشته باشیم. رئیس فدراسیون نابینایان در خصوص به کارگیری از مربیان مجرب برای آموزش رشته های مختلف گفت: این وظیفه هیأتهای استانی است که در این جهت برای پیشرفت ورزشکاران خود قدم بر دارند. البته فدراسیون هم اعلام آمادگی میکند در صورت درخواست استانها، دوره های آموزشی در رشته های مختلف را برگزار کند. مظلومی در خصوص رقابتهای پیش رو جهانی نابینایان که اردیبهشت ماه سال آینده در سئول کره جنوبی برگزار میشود گفت: پس از اینچئون با وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک نامه نگاری کردیم. در صورت رفع مشکلات مالی و کمک از طرف این ارگانها، اردوهای تیم ملی برای رشته های مختلف را برگزار خواهیم کرد. البته به برخی از رشته ها به جهت کسب سهمیه برای پارالمپیک 2016 ریو باید توجه بیشتری داشته باشیم. مظلومی در پایان در خصوص تجهیزات جانبی ورزشکاران نابینا گفت: سری دوم توپ گلبال را خریداری کردیم و در بین استانها توزیع خواهد شد. همچنین هزینه توپ فوتبال را واریز کردیم و به محض ورود این توپها به کشور، در اختیار استانهای فعال قرار خواهد گرفت.

شما میتوانید فایل صوتی و مصاحبه کامل با محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان را از لینک زیر دانلود کرده و گوش کنید.

فایل صوتی مصاحبه با محمد مظلومی
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *