شناسه خبر: 5314 منتشر شده در مورخ: 1393/9/2 ساعت: 09:31 گروه: ورزشی  
دولت یازدهم نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولان دارد

دولت یازدهم نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولان دارد

رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت یازدهم نگاه ویژه ای به ورزش معلولان و جانبازان دارد.

'محمود خسروی وفا ' روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود:حضور معاونان رییس جمهوری و رییس دفتر رییس جمهوری در اردوهای تیم های ملی جانبازان و معلولان نشان دهنده نگاه ویژه دولت به این فدراسیون است.

وی تصریح کرد:نگاه دولت در این چند ساله به فدراسیون خوب بود ولی حضور معاون و رییس دفتر رییس جمهوری در اردوهای معلولان و جانبازان برای نخستین بار بود که در تاریخ این فدراسیون اتفاق می افتاد.

به گفته وی،جوایز ورزشکاران جانباز و معلول حاضر در رقابت های اینچئون کره جنوبی به روز پرداخت و اهدا شد و در این زمینه مشکلی وجود نداشت.

خسروی وفا گفت:برای ورزشکارانی که در این بازی ها رکورد زدند نیز جوایزه ویژه ای در نظر گرفته می شود که بزودی به آنها پرداخت می شود. 

رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان کشور گفت:سیامند رحمان در این دوره به عنوان قوی ترین مرد بازی های اسیایی انتخاب شد و در هفته گذشته نیز در نظر سنجی ها به عنوان بهترین و قوی ترین مرد وزنه برداری معلولان انتخاب شد.

خسروی وفا در خصوص شکایت محمد علی آبادی رییس سابق سازمان تربیت بدنی نیز گفت:این بحث حقوقی بود و مخلص محمد علی آبادی نیز هستیم.

به گزارش ایرنا،رییس فدراسیون ورزش معلولان و جانبازان در سفر به شهرکرد از مجموعه ورزشی یادگار امام نیز دیدن کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *