شناسه خبر: 5281 منتشر شده در مورخ: 1393/8/25 ساعت: 12:01 گروه: فرهنگی  
مراسم تشییع مرتضی پاشایی آغاز شد

مراسم تشییع مرتضی پاشایی آغاز شد

مراسم تشییع پیکر زنده یاد مرتضی پاشایی از دقایقی پیش با حضور هزاران نفر از علاقه مندان و طرفداران وی در تالار وحدت آغاز شد.

این مراسم با پخش قطعاتی از آثار این خواننده موسیقی پاپ آغاز شده و گروه های مختلف مردمی از تهران و شهرستان ها با خوانش ترانه های این خواننده و مراسم سنج و دمام نوازی با خانواده این هنرمند فقید ابراز همدردی کردند.

هم اکنون خیابان شهریار تهران و بخش هایی از خیابان های مجاور به دلیل ازدحام جمعیت به طور کامل مسدود است. ازدحام جمعیت و ترافیک کم کم به خیابان های دیگر و حتی خروجی های متروهایی که نزدیک به خیابان های منتهی به آن منطقه است،‌ کشیده شده است.

طرفداران این خواننده که بیشتر از قشر جوان هستند عکس‌های مرتضی پاشایی را همراه دارند و یا روی لباس های خود چسبانده اند. طرفداران این خواننده جوان بخش‌هایی از قطعات معروف وی را می‌خوانند.

با وجود اتمام مراسم‌ در تالار وحدت ولی به دلیل ازدحام جمعیت امکان انتقال پیکر مرتضی پاشایی به بهشت زهرا هنوز فراهم نشده است. در نهایت ساعت 10 صبح پیکر وی به سمت بهشت زهرا برده شد.

محمد رضا گلزار، سید جواد هاشمی، فرزاد حسنی، محمد علیزاده، سیروان خسروی، زانیار خسروی، بهنام صفوی، سیاوش خیرابی، شیلا خداداد، بهنام صفوی، مجید شهریاری و دیگر هنرمندان از مهمانانی هستند که هم اکنون در محوطه تالار وحدت حضور دارند.

 

روابط عمومی رسانه ملی درگذشت مرتضی پاشایی را تسلیت گفت
به مناسبت درگذشت مرحوم مرتضی پاشایی پیام تسلیتی از سوی اداره کل روابط عمومی رسانه ملی برای خانواده وی صادر شد.

متن این پیام به این شرح است: به نام خدا

مرتضی پاشایی فرزند هنرمند سرزمین هنر خیز ایران اسلامی بار سفر بست و با کوله باری از محبت و عشق به مردم قدرشناس وطنش از دیار فانی به سرای باقی شتافت و در جوار رحمت حق آرام گرفت.

روابط عمومی رسانه ملی فقدان این هنرمند را که در عمر کوتاه اما پر بارش توانست با صدایی صمیمی و ماندگار، بسیاری از مردم بویژه جوانان را گرد شمع وجود خود جمع کند به شما خانواده غم دیده، جامعه هنری و دوستداران داغدارش تسلیت می گوید و از خداوند سبحان آرزوی صبر برای بازماندگان مسئلت دارد.

مرتضی پاشایی خواننده تیتراژ برنامه «ماه عسل» جمعه گذشته پس از تحمل یک دوره سخت بیماری سرطان درگذشت. «نگران منی» از مشهور ترین ترانه های این خواننده فقید است. پاشایی خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ، متولد 1363 سال بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *