شناسه خبر: 5215 منتشر شده در مورخ: 1393/8/18 ساعت: 12:59 گروه: سیاسی  
رییس جمهوری: امور بهزیستی باید با مشارکت و حضور مردم انجام شود
پس از بازدید از شیرخوارگاه آمنه؛

رییس جمهوری: امور بهزیستی باید با مشارکت و حضور مردم انجام شود

رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: بهزیستی کار بزرگی برای خدمت به کودکان بی سرپرست انجام می دهد و اینگونه امور باید با مشارکت،حضور و کمک مردم انجام شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه همزمان با تاسوعای حسینی پس از بازدید از مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه آمنه در جمع خبرنگاران افزود: این روزها که به نام ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران آن حضرت و به ویژه امروز که به نام علمدار عبدالله الحسین قمر بنی هاشم(ع) است بیشتر باید امور خداپسندانه انجام دهیم که مورد رضای حق است.

رییس جمهوری با یادآوری این نکته که اساس قیام امام حسین (ع) برای اصلاح امور جامعه بود، اظهار داشت: بنابراین همه روزهای مردم ما به عنوان عاشقان خاندان رسالت وابا عبدالله الحسین (ع) باید توام با عمل صالح خیر و برکت باشد واین روزها باید بیشتر دستگیر دیگران و کسانی که نیازمند کمک هستند باشیم .

روحانی کودکان بی سرپرست را فرزندان ملت ایران خواند و اضافه کرد: امروز در جریان این بازدید عزیزانی را دیدیم که دانشگاه رفته و تحصیل کرده هستند و حتی برخی برای خدمت به این کودکان به اینجا بازگشته اند.

رییس دولت تدبیر وامید ادامه داد:مردم بایددر سراسر ایران به یاد آنهایی باشند که نیاز به هر نوع کمک دارند به ویژه نوجونان و کودکان بی سرپرست.

روحانی با بیان اینکه مردم باید اینگونه فکر کنند که این کودکان فرزندان خودشان هستند ادامه داد:همانگونه که ما به علی اصغر امام حسین (ع)به عنوان کوچکترین سرباز صحنه کربلا احترام می گذاریم و در برابر عظمت این کودک سر تواضع فرو می آوریم باید همه شیرخوارگان و کودکان را که نیاز به کمک دارند در مسیر آن حضرت و پیروان ایشان ببینیم و به آنها یاری و کمک برسانیم.

رییس قوه مجریه در پایان گفت: برای مردم که این روزها در حال عزاداری بوده و با شور بیشتر وشعورکامل نسبت به سال های قبل دنباله رو مکتب امام حسین (ع) هستند آرزوی موفقیت می کنم .

روحانی همچنین برای تمام کسانیکه به فرزندان بی سرپرست وبهزیستی کمک می کنند نیز آروزی توفیق کرد.

دراین بازدید حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری،علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و همایون هاشمی رییس سازمان بهزیستی رییس جمهوری را همراهی می کردند. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *