شناسه خبر: 5214 منتشر شده در مورخ: 1393/8/14 ساعت: 09:51 گروه: سیاسی  
پایان بررسی لایحه حمایت از معلولان/دستور رئیس جمهور به بهزیستی

پایان بررسی لایحه حمایت از معلولان/دستور رئیس جمهور به بهزیستی

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی، از پایان بررسی لایحه حمایت از معلولان در کمیسیون اجتماعی دولت خبر داد و گفت: در برنامه ششم توسعه به نظام چندلایه تامین اجتماعی و بیمه‌های درمانی توجه ویژه ای داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ربیعی در حاشیه بازدید رئیس جمهور از شیرخوارگاه آمنه که روز گذشته انجام شد، افزود: فصل ممیز دولت یازدهم مربوط به سیاست‌های رفاهی این دولت است و در برنامه ششم توسعه به نظام چندلایه تامین اجتماعی و بیمه‌های درمانی توجه ویژه داریم و توجه به گروه‌های اجتماعی مورد حمایت و تلاش برای توانمندسازی آنها از اولویت های خاص دولت است.

وی گفت: یکی از شاخصه‌های این دولت، داشتن سیاست رفاهی منسجم برای مبارزه با فقر غذایی و فراهم کردن امکان زندگی بهتر برای گروه‌های پایه جامعه است تا بتوانیم باتوسعه ناموزون مقابله کنیم.

ربیعی اضافه کرد: در نخستین جلسه شورای عالی رفاه پس از 8 سال آقای رئیس جمهور بر رفع مسئله فقر و توزیع نابرابر ثروت در کشور تاکید کرد و در بودجه سال آینده هم برای رفع این معضلات برنامه داریم.

وی افزود : رئیس جمهور با حضور مکرر در مراکز بهزیستی، جهت گیری دولت در کمک به این گروه ها را نشان می‌دهد،‌ در همین راستا کمیسیون اجتماعی دولت لایحه حمایت از معلولان را پس از شش ماه بررسی دقیق به پایان رساند و با این اقدام، تحولی در زندگی معلولان ایجاد خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: رئیس جمهور دستور داد تا پایان سال 93 هیچ پشت نوبتی در بهزیستی نباشد و تلاش خواهیم کرد دیگر کسی در نوبت گرفتن خدمات نباشد.

ربیعی گفت: البته در این نوع خدمات نوعی لایه بندی وجود دارد و افرادی که تحت پوشش مستقیم قرار خواهند گرفت در مقایسه با دیگران تسهیلات بیشتری می گیرند. راهبرد دیگر ما که در آینده محقق می‌شود، تحقق شعار "بهزیستی در خانه" است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *