شناسه خبر: 5130 منتشر شده در مورخ: 1393/7/30 ساعت: 11:52 گروه: ورزشی  
دو نقره و یک برنز

دو نقره و یک برنز

در روز سوم مسابقات پاراآسیایی اینچئون نصیب جودوی نابینایان ایران شد تیم ایران در روز پایانی مسابقات جودو در بخش انفرادی، به دو مدال نقره در اوزان 100- حامد علیزاده و 100+ همزه ندری و یک برنز توسط محمد عابد در وزن 90- کیلوگرم دست یافت.

به گزارش ایران سپید  ابتدا محمد عابد امروز در دیدار رده بندی بازی های پاراآسیایی مقابل حریف مغولستانی قرار گرفت و با پیروزی مقابل حریف با تجربه خود، مدال برنز را از آن خود کرد. اما در وزن 100- حامد علیزاده دیگر جودو کار کشورمان با پیروزی مقابل حریفان خود به فینال رسید. علیزاده در دیدار نهایی در مقابل جودو کار میزبان از کره جنوبی قرار گرفت. در این دیدار حساس و نفسگیر، در ابتدا علیزاده با نتیجه 10 بر 1 از حریفش پیش افتاد اما در ادامه جودو کار میزبان که سابقه قهرمانی مسابقات گوانگژو را دارد، 11 بر 10 از علیزاده جلو افتاد. اما در ثانیه های پایانی علیزاده برای سومین بار پس از پارا المپیک 2012 لندن و پاراآسیایی 2010 گوانگژو، این بار در اینچئون مقابل حریف کره ای ضربه فنی شد تا به مدال نقره بسنده کند. اما همزه ندری جودو کار لرستانی کشورمان در دیدار نهایی وزن 100+ در مقابل حریف قدرتمند خود از ازبکستان قرار گرفت و در ثانیه 20 با ضربه فنی مغلوب شد و به مدال نقره رسید. بنابر این کاروان جودو در بخش انفرادی که در هفت وزن در این مسابقات شرکت کرده بود، به 3 مدال نقره و 3 مدال برنز دست یافت. پیش از این محمدعلی شنانی ایران را صاحب مدال نقره، و سعید رحمتی و امید نوری جعفری مدال برنز را از آن کاروان غدیر کرده بودند. تیم ملی جودوی نابینایان کشورمان فردا مسابقات تیمی خود را آغاز میکند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *