شناسه خبر: 5111 منتشر شده در مورخ: 1393/7/28 ساعت: 12:34 گروه: ورزشی  
دومین نقره حمید اسلامی مدال نقره  را از آن خود کرد

دومین نقره حمید اسلامی مدال نقره را از آن خود کرد

دومین نقره حمید اسلامی در مسابقات پاراآسیایی اینچئون حمید اسلامی مدال نقره رقابت‌های دوی 1500 متر مردان بازی‌های پاراآسیایی را از آن خود کرد

به گزارش ایران سپید در ادامه رقابت‌های دوو میدانی دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی که از صبح امروز در ورزشگاه اصلی مسابقات آغاز شده است، حمید اسلامی در دوی 1500 متر نابینایان و کم‌بینایان کلاس T11 با ثبت رکورد 4 دقیقه و 21 ثانیه و 62 صدم ثانیه به مدال نقره دست یافت. در این ماده، دونده ژاپنی قهرمان شد. اسلامی روز گذشته نیز موفق به کسب مدال نقره 5 هزار متر شده بود. با مدال نقره حمید اسلامی، سومین مدال نقره دو میدانی کاران نابینا و کم بینا به دست آمد. مسعود حیدری و سید حبیب حسینی امروز دو نقره دیگر را برای کشورمان به دست آورده بودند. روز گذشته نیز دو میدانی کاران نابینای کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، و 4 نقره شده بودند. سجاد نیک پرست که روز گذشته مدال نقره‌ی بازی های پاراآسیایی را در رشته پرتاب نیزه بدست آورده بود، در مصاحبه اختصاصی با ایران سپید گفت: از عملکرد خود در این مسابقات راضی است. . سجاد نیک پرست ملی‌پوش دوومیدانی کشورمان اظهار داشت: با توجه به آسیب‌هایی که داشتم، توانستم به نتیجه خوبی برسم و از این بابت خدا رو شکر می‌کنم و بسیار خوشحالم. نیک پرست که از ناحیه کمر ‌دچار آسیب دیدگی است با ابراز خوشحالی از مدالی که توسط عرفان حسینی برای ایران بدست آمد گفت: از صمیم قلب برای عرفان خوشحالم و معتقدم او نتیجه 2 سال تلاشش را با این مدال گرفت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *