شناسه خبر: 5058 منتشر شده در مورخ: 1393/7/19 ساعت: 12:00 گروه: اجتماعی  
حمایت از معلولان وظیفه همه مردم و مسئولان است

حمایت از معلولان وظیفه همه مردم و مسئولان است

این مرجع تقلید در پیامی به همایش خیّرین حامیان معلولین که امروز در قم برگزار شد کمک به معلولان را وظیفه اسلامی و انسانی همه مقامات، مسئولین و مردم دانست.

 

به گزارش سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران؛آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی به همایش خیّرین حامیان معلولین که امروز در قم برگزار شد کمک به معلولان را وظیفه اسلامی و انسانی همه مقامات، مسئولین و مردم دانست

 

 متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

میلاد مسعود حضرت امام علی النقی الهادی علیه السلام و بزرگترین عید اسلامی عید الله الاکبر عید سعید غدیر را به ساحت مقدّس حضرت بقیة الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء و به همه دوستداران و شیعیان امیرالمؤمنین علیه صلواة الملائکة المقرّبین و به شما عزیزان حاضر در این جلسه باشکوه معنوی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

برای حقیر جای بسی خوشوقتی است که خدمت خیّرین محترم حامیان معلولین سرافراز عرایضی را تقدیم نمایم، امیدوارم که در ثواب کار عظیم و شرافتمند شما شریک باشم:

در دستورات دین مقدّس اسلام که همه برای سعادت و رفاه و خوشبختی انسان ها تشریع شده است، نسبت به خدمت به ضعیفان جسمی و مادّی و محرومین ترغیب زیادی شده است و از

مسلمانان می‌خواهد که انسان ها بی تفاوت و خاموش نباشند؛ انسان های محروم و معلول و نیازمند را عضوی از جامعه به شمار آورده و هیچ فرقی میان آنها و دیگران نگذارند و با تمام قدرت و توان در رفع نیازهای آنان کوشا و پرتلاش باشند.

 

حیات جامعه اسلامی در این است که همگان در آن، از نعمت‌های خداوندی بهره‌مند گشته و انسان های سالم و مرفّه به دیگران خدمت نمایند. لذّت استفاده از عمر هم در این است که دیگران را در مال و جاه و شوکت خود شریک نماییم. آنان که فقط به فکر خودشان هستند و به دردهای جامعه نگاهی ندارند، همچون مردگانی هستند که برروی زمین راه می‌روند.

 

در این دوره حساس که تعداد زیادی از بندگان پاک و معصوم مریض و معلول هستند، وظیفه اسلامی و انسانی همه مقامات و مسئولین و مردم این است که آنان را یاری داده و نگذارند ناراحتی‌ها بر روح پاک آنان اثر بگذارد.

 

اینجانب از شما خیّرین بزرگوار که به فکر احیای سنّت‌های اصیل اسلامی هستید، تقدیر و تشکّر نموده و برای شما دعا می‌کنم که کارهای شما همه مورد نظر کیمیا اثر حضرت ولیّ الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار بگیرد و مشمول دعای قطب عالم امکان باشید.

سلام بر شما و سلام بر معلولین عزیز و سلام بر حامیان آنها والسلام علیکم و رحمة الله.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *