شناسه خبر: 5052 منتشر شده در مورخ: 1393/7/16 ساعت: 08:50 گروه: اجتماعی  
مرکز کاریابی معلولان و بیماران خاص در آذربایجان شرقی ایجاد شود

مرکز کاریابی معلولان و بیماران خاص در آذربایجان شرقی ایجاد شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت: مرکز کاریابی برای معلولان و بیماران خاص در استان باید ایجاد شود.

 سعید شبستری خیابانی در نشست بررسی مشکلات بیماران خاص استان اظهار داشت: بیماران خاص علاوه بر اینکه دارای مشکلات جسمی هستند، مشکلات روحی نیز دارند که باید در جهت رفع این مشکلات تمامی مدیران دست در دست هم دهند.

وی ادامه داد: در خصوص برخی مشکلات این افراد می توان به مشکل وی آی پی بخش پیوند اشاره کرد که این امر هم موجب پرداخت و هم نوبت دهی بالا می شود که باید نسبت به این مشکل توجه ویژه ای شود.

شبستری با اشاره به مشکلات اشتغال بیماران خاص استان گفت: باید مرکز کاریابی ویژه معلولان و بیماران خاص ایجاد شود زیرا این افراد موقعیت خاصی داشته و توانایی مخصوص خود را دارند.

وی افزود: علوم پزشکی در نظر دارد که بخش ویژه برای بیماران مرگ مغزی ایجاد کند که در این صورت مشکل بسیاری از بیماران دریافت عضو حل خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت ایجاد فرهنگ اهدای عضور در بین مردم گفت: از سوی دیگر باید بر روی مشکلات روحی بیماران خاص نیز تمرکز کنیم که در این راستا اداره ورزش و جوانان می تواند پیشگام شده و سالن و یا تایم ویژه ای برای این بیماران در نظر بگیرد.

شبستری در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان شد: اگر بتوان این امکانات ورزشی را به شکل رایگان در اختیار این بیماران قرار داد، بسیار مناسب بوده و می تواند در تقویت روحیه آن ها موثر باشد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *