شناسه خبر: 4836 منتشر شده در مورخ: 1393/6/15 ساعت: 11:44 گروه: اجتماعی  
پرداخت 19 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان تحت پوشش بهزیستی خوزستان

پرداخت 19 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان تحت پوشش بهزیستی خوزستان

مدیرکل بهزیستی خوزستان از پرداخت بیش از 19 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان تحت پوشش این سازمان خبر داد.

غلامرضا صدیق‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: در سال تحصیلی 92 در مجموع 19 میلیارد و 380 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان تحت پوشش این سازمان در استان خوزستان پرداخت کرده است.

وی افزود: این مقدار کمک هزینه تحصیلی به یک‌هزار و 206 نفر دانشجو که در دانشگاه‌های آزاد اسلامی، غیردولتی، پیام نور، شبانه و غیرانتفاعی مشغول به تحصیل هستند پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی خوزستان اضافه کرد: در این استان 72 هزار معلول شناسایی و برای آنها تشکیل پرونده شده و در حال حاضر از خدمات بهزیستی در این استان بهره‌مند هستند ضمن این که 28 مرکز توانبخشی معلولان نیز در این استان فعال است.

صدیق‌راد عنوان کرد: در حال حاضر یکهزار مهد کودک در این استان مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد  500 مهد کودک در شهرها و 500 مهد کودک نیز در روستاهای شهرهای مختلف استان فعالیت می‌کنند.

این مدیرکل با اشاره به راه‌اندازی نخستین مرکز کاشت حلزون شنوایی در این استان در سال گذشته تصریح کرد: از زمان راه‌اندازی این مرکز تاکنون 90 عمل کاشت حلزون شنوایی در این مرکز با موفقیت انجام شده و مشکل ناشنوایی آنان برطرف شده است.

وی خاطر نشان کرد: تا پیش از راه‌اندازی این مرکز، خانواده‌ها برای انجام این عمل باید به مرکز کشور مراجعه می‌کردند که این امر علاوه بر تحمیل هزینه، مشکلات زیادی را برای آنان ایجاد می‌کرد.

مدیرکل بهزیستی خوزستان در پایان بیان کرد: با راه‌اندازی این مرکز، خانواده‌ها دیگر نیازی به مراجعه به تهران برای انجام این عمل ندارند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *