شناسه خبر: 4796 منتشر شده در مورخ: 1393/6/11 ساعت: 09:18 گروه: اجتماعی  
تضییع حقوق معلولان نتیجه اهمال مسئولان است

تضییع حقوق معلولان نتیجه اهمال مسئولان است

مسئول کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: تضییع حقوق معلولان و جانبازان نتیجه اهمال و کوتاهی متولیان امر بوده است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسین مجاز شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: با وجود تصویب قانون جامع حمایت از حقوق معلولان بسیار جای تعجب است که چرا اجرای آن جدی گرفته نمی‎شود و در سطح شهر کم‌رنگ است.

وی با تأکید بر اینکه باید دلیل عدم اجرای این قانون مشخص شود، بیان داشت: به طور قطع و یقین این امر نتیجه اهمال و کوتاهی متولیان امر بوده که حقوق معلولان و جانبازان تضییع شده است.

عضو شورای اسلامی شهر جیرفت با تأکید بر لزوم فرهنگسازی در بحث شناسایی حقوق معلولان در ساخت و سازها گفت: کارشناسان بهزیستی باید با شناسایی و اولویت‎بندی فضاهای مورد نیاز برای مناسب‎سازی، شهرداری را در اجرای این قانون کمک کنند.

کوچکعلی کمالی رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت نیز در این جلسه با تأکید بر همکاری و تعامل بهزیستی و شهرداری اظهار داشت: شورای اسلامی شهر نیز بر این موارد نظارت لازم را انجام و تذکرهای لازم را به مسئولان می‎دهد.

رحمدل افشارمنش مسئول کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر جیرفت نیز اظهار داشت: با رعایت قانون جامع حمایت از معلولان، نه‌تنها این قشر بلکه سالمندان و بیماران نیز از این خدمات بهره‎مند می‎شوند. به همین دلیل می‎طلبد، شهرداری با جدیت بیشتری در این زمینه ورود پیدا کند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *