شناسه خبر: 4753 منتشر شده در مورخ: 1393/6/9 ساعت: 13:00 گروه: اجتماعی  
افزایش تعداد مددجویان بهزیستی برای دریافت سبد امنیت غذایی

افزایش تعداد مددجویان بهزیستی برای دریافت سبد امنیت غذایی

رئیس سازمان بهزیستی از افزایش تعداد مددجویان برای دریافت سبد امنیت غذایی خبر داد و گفت: قرار است در آینده ای نزدیک سبد امنیت غذایی از سوی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به 4 میلیون و 800 هزار مددجوی سازمان بهزیستی تعلق گیرد.

دکتر همایون هاشمی با بیان این مطلب افزود: سبد کالا و یا همان سبد امنیت غذایی از جمله اقدامات حمایتی است که توسط وزارت رفاه به مدجویان و اقشار آسیب پذیر پرداخت می شود و قرار است مرحله دیگری از این سبد طی ماههای آینده به تمامی مددجویان سازمان بهزیستی تعلق گیرد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله قبل سبد امنیت غذایی به 2 میلیون و 500 هزار نفر از مددجویان سازمان بهزیستی تعلق گرفت، گفت: در مرحله بعد براساس رایزنیهای انجام شده با وزارت تعاون و رفاه قول مساعد برای ارائه سبد کالا به تمامی مددجویان که 4 میلیون و 800 هزار نفر هستند ، اعلام کرده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: به جز سبد کالا سازمان بهزیستی نیز در طی سال طی چند مورد اقدامات حمایتی دیگر برای مددجویان انجام می دهد اما خاص سبد کالا مربوط به وزارت رفاه است .

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *