شناسه خبر: 4749 منتشر شده در مورخ: 1393/6/9 ساعت: 09:27 گروه: اجتماعی  
250 مددجوی بهزیستی همدان صاحب شغل شدند

250 مددجوی بهزیستی همدان صاحب شغل شدند

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان همدان گفت: در پنج ماهه نخست سالجاری برای250 نفر از مددجویان زیر پوشش بهزیستی این استان شغل ایجاد شد.

به گزارش ایرنا ˈ محمد تقی بهرامیˈ  در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد:50 درصد اشتغال ایجاد شده برای این مددجویان با پرداخت تسهیلات خود اشتغالی و اعطای وام مشاغل خانگی محقق شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز یک هزارو 18 مورد شغل برای مددجویان بهزیستی همدان ایجاد شده است گفت: از محل اعتبارات صندوق خود اشتغالی و ایجاد مشاغل خانگی این اداره از دی ماه سال گذشته تا کنون 561 فقره وام با اعتبار 28 میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده است.

وی ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی را در راستای توانمند سازی این افراد مهمترین اولویت بهزیستی دانست و گفت: حمایت از اشتغال ایجاد شده و ایجاد بستر های لازم توسعه و رونق مشاغل از اهداف بهزیستی است و اخذ مجوز فعالیت،معرفی به اصناف برای دریافت جواز و پرداخت حق بیمه از محل دریافت یارانه از عمده فعالیت ها است.

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان همدان همچنین از صدور 441 مجوز مشاغال خانگی از دی ماه سال 92 تاکنون خبر داد و گفت: 88 نفر از مددجویان این سازمان نیز با معرفی به سازمان فنی و حرفه ای، آموزش های کاربردی برای ایجاد اشتغال را فرا گرفته اند.

148 هزار نفر از معلولان، زنان بی سرپرست و بد سرپرست و افراد سالمند استان همدان از خدمات بهزیستی استان بهره مند هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *