شناسه خبر: 4737 منتشر شده در مورخ: 1393/6/8 ساعت: 09:29 گروه: اجتماعی  
بهزیستی نیاز به جذب 4 هزار نیروی جدید دارد

بهزیستی نیاز به جذب 4 هزار نیروی جدید دارد

رئیس سازمان بهزیستی گفت: بنا بر بررسی‌های کارشناسی، سازمان بهزیستی بر اساس قانون می‌تواند چهار هزار نفر نیروی جدید استخدام کند

همایون هاشمی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس  اظهار کرد: برنامه‌هایی برای جذب نیروی جدید داریم و یکی از فازهای نوسازی سازمان بهزیستی ورود نیروهای توانمند است که این اقدام را از سنوات قبل دنبال کرده‌ایم.

وی تغییرات حوزه نیروی انسانی در سازمان بهزیستی را در دو فاز عنوان کرد و گفت: تغییر وضعیت نیروهای قراردادی اولویت نخست ماست و در گام بعدی جذب نیروی جدید را پیگیری می‌کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تغییر وضعیت نیروهای قراردادی را موجب بالا رفتن انگیزه و کارآیی نیروها دانست و گفت: با این اقدام، سطح دریافت و پرداخت منطبق با فعالیت‌های افراد انجام می‌گیرد و آموزش‌های مدون ارائه می‌شود.

وی جذب نیروهای جدید را قدم بعدی برنامه‌ریزی صورت گرفته عنوان کرد و افزود: بنا بر بررسی‌های کارشناسی، سازمان بهزیستی بر اساس قانون می‌تواند چهار هزار نفر نیروی جدید استخدام کند و این مطالبه این سازمان از دولت است.

این مسئول از برگزاری جلساتی برای تحقق این موضوع خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم مجوز لازم را از دولت اخذ کنیم، چراکه فعالیت‌های جدید بهزیستی منطبق با نیازهای جامعه و در بخش کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری و مداخله‌ای است و برای انجام هر چه بهتر فعالیت‌های سازمان باید ناوگان نیروی انسانی تقویت شود.

*اختصاص لوازم کمک توانبخشی در همه استان‌ها چهار برابر شده است

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: اختصاص لوازم کمک توانبخشی در همه استان‌ها چهار برابر شده و در اقدامی بی‌سابقه هر ماه سهم استان‌ها را از محل منابع ملی در بخش تجهیزات پزشکی اختصاص می‌دهیم.

وی منابع استانی را موجب تجهیز بیشتر بیان کرد و یادآور شد: عوارض ناشی از جنگ سال‌ها در استان‌های مرزی باقی می‌ماند و موضوع آسیب‌ها برای ما اهمیت بسیاری دارد، به همین دلیل مطالعات علمی در این زمینه انجام گرفته و به‌دنبال کاهش این مشکلات هستیم.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *