شناسه خبر: 4732 منتشر شده در مورخ: 1393/6/8 ساعت: 09:16 گروه: اجتماعی  
لایحه حمایت از معلولان به مجلس ارائه می‌شود

لایحه حمایت از معلولان به مجلس ارائه می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت احساس مسئولیت اجتماعی دارد، گفت: لایحه حمایت از از معلولان در دولت تدوین شده که به زودی تقدیم مجلس می‌شود.

علی ربیعی در مراسم افتتاح 1150 واحد مسکن مهر مددجویان تحت حمایت بهزیستی، اظهار کرد: فعالیت‌های مرتبط با مددجویان پیگیری می‌شود و امیدواریم با برنامه‌ریزی از رنج زندگی معلولان بکاهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تدوین لایحه حمایت از معلولان در دولت گفت: دولت به دلیل مسئولیت اجتماعی در برابر معلولان این لایحه را تدوین کرده که به زودی تقدیم مجلس می‌شود.

ربیعی رویکرد بهزیستی را خانواده‌کردن بهزیستی بیان کرد و گفت: دولت، خیران و مددجویان دست به دست هم داده‌اند تا پروژه برپا شود.

وی با بیان اینکه 3800 پروژه مسکن برای مددجویان بهزیستی در هفته دولت امسال افتتاح به بهره‌برداری رسیده است، گفت: 200 هزار مسکن ویژه مددجویان بهزیستی تا پایان سال تا کل کشور افتتاح و واگذار می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این مدت فعالیت‌های مناسبی برای معلولان انجام شده است گفت: فکر مددجو و معلول تحت فشار است و امیدواریم خداوند قدرت برداشتن گام‌های اساسی برای کاهش مشکلات این قشر را به ما عطا کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *