شناسه خبر: 4679 منتشر شده در مورخ: 1393/6/2 ساعت: 08:44 گروه: اجتماعی  
برگزاری جلسه هماهنگی توسعه و تجهیز اولین کتابخانه ی دیجیتال استان ویژه نابینایان

برگزاری جلسه هماهنگی توسعه و تجهیز اولین کتابخانه ی دیجیتال استان ویژه نابینایان

در راستای تکریم نابینایان و دسترسی سریع آنها و همچنین ایجاد انگیزه در روشندلان عزیز اولین جلسه هماهنگی توسعه و تجهیز اولین کتابخانه ی دیجیتال استان ویژه نابینایان –به میزبانی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی و همکاری ادارات کل کتابخانه های استان- فرهنگ و ارشاد اسلامی- آموزش و پرورش کودکان استثنایی برگزار گردید.

در این جلسه  که قائم مقام انجمن نابینایان ایران ،رئیس هیئت مدیره نابینایان کشور ، نماینده فرهنگسرای بهمن تهران و انجمن عصای سفید و نماینده شرکت سامسونگ و تنی چند از انجمن نابینایان شهرستان حضور داشتند .پس از خیرمقدم توسط معاونت محترم توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی : سرکارخانم رضازاده ؛ آقای شادکام قائم مقام انجمن نابینایان ایران به ایراد سخن پرداخته وتجهیز کتابخانه ها را اولولیت و ضرورت کاری خود عنوان نموده و ابراز امیدواری نمودند : در آینده ای نزدیک بتوانیم کتابخانه ای دیجیتال و تجهیز شده برای روشندلان عزیزمان در این استان داشته باشیم.                                                                                           

سپس آقای جمالی –رئیس هیئت مدیره انجمن نابینایان کشور که خود نیز از روشندلان بوده و سالها در بهزیستی کشور نیز به همنوعان خدمت نموده به بیان موضوع کتابخانه ی نابینایان پرداخته و فرمودند: شرکت سامسونگ تصمیم گرفته بخشی از درآمد خود را در توسعه فرهنگ و رفع محرومیت مناطق محروم کشور هزینه نماید. که با پیشنهاد این انجمن و موافقت مدیران این شرکت ؛ تصمیم گرفته ایم در تجهیز کتابخانه ها و دیجیتالی نمودن آن ویژه نابینایان مشارکت نموده و در این راستا تاکنون 10 استان  را انتخاب نموده ایم و در حال بررسی و بازدید از آن هستیم و پس از بررسی کارشناسی ، تمامی هزینه های آن اعم از: تجهیزات نرم افزاری ، رنگ آمیزی و مناسب سازی ساختمان و ... ؛ توسط شرکت سامسونگ پرداخت شد.    

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *