شناسه خبر: 4612 منتشر شده در مورخ: 1393/5/26 ساعت: 15:18 گروه: ورزشی  
پایان روز اول مسابقات لیگ باشگاهی شطرنج نابینایان با صدر نشینی تهران

پایان روز اول مسابقات لیگ باشگاهی شطرنج نابینایان با صدر نشینی تهران

مسابقات تیم شطرنج نابینایان و کم بینایان یک شنبه در شهر رشت آغاز شد و تیمهای اصفهان ، تهران، شهر ری ، توابه تهران و گیلان در پنج دور با هم به رقابت می پردازند.

به گزارش ایران سپید در رقابتهای صبح دیروز تهران با نتیجه 4 بر صفر از سد توابه تهران گذشت. در میز یک" محمد دوستی؛ یوسف اکبری را شکست داد در میز دو محمد میرزا پور ؛ علی خدایاری را برد در میز سه حسین تحویلی از سد مجید محمدی گذشت و در میز چهار جمال الله قلی مصطفی اسکندری" را شکست داد.

در دیگر بازی دیروز اصفهان با نتیجه 2 و نیم بر 1 و نیم از سد شهر ری گذشت " در میز یک مهدی رومی فرد از اصفهان ایمان تحویلی  از شهر ری را برد در میز دو امید کریمی از اصفهان  مسعود خدایی از شهر ری را شکست داد و در میز سه  فرهاد نادریان از شهر ری بر صادق صالحی از اصفهان پیروز شد و در میز چهار احسان ترکیان از اصفهان با احسان صادقی از شهر به تساوی رسید .

گفتنی است ، تیم گیلان صبح دیروز استراحت داشته ایم مسابقات دوشنبه نیز در دو نبت صبح و عصر ادامه خواهد داشت  و چهارشنبه ظهر در استان گیلان به پایان می رسد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *