شناسه خبر: 4540 منتشر شده در مورخ: 1393/5/19 ساعت: 08:28 گروه: فرهنگی  
کنسرت چرا رفتی برای سومین بار تمدید شد

کنسرت چرا رفتی برای سومین بار تمدید شد

کنسرت چرا رفتی به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری به دلیل استقبال فوق العاده مخاطبان برای سومین بار در تهران تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی کنسرت چرا رفتی ، محمدحسین توتونچیان ، تهیه کننده این کنسرت دراین باره گفت : « "چرا رفتی"  که پیش از این در روزهای 23 و 24 مرداد ماه تمدید شده بود برای یک اجرای دیگر در روز 25 مردادماه ،  ساعت 21:30تمدید شد تا همایون شجریان و تهمورس پورناظری یازدهمین اجرای خود را در تالار وزارت کشور به روی صحنه ببرند.»

   مدیر موسسه فرهنگی هنری ققنوس در ادامه گفت : « 32هزار بلیت این کنسرت برای ده اجرا به فروش رفته است و ما همچنان با تقاضای مخاطبین برای تمدید برگزاری این کنسرت روبه رو هستیم. این حجم از استقبال هنردوستان ما را برآن داشت تا برای پاسخ به حمایت علاقه مندان و همچنین جلوگیری از فروش غیرقانونی بلیت، این کنسرت را مجددا تمدید کنیم. »

 کنسرت چرا رفتی اجرای  زنذه قطعات آلبوم نه فرشته ام نه شیطان است که طی دو شب گذشته در چهار سانس برگزار شده است .

   در این اجرا سهراب پورناظری به عنوان تکنواز کمانچه حضور دارد و حسین رضایی نیا نوازنده سازهای کوبه ای، تینا جامه گرمی نوازنده ویلن، علی جعفری پویان نوازنده ویلن،  آیین مشکاتیان نوازنده سازهای کوبه ای ، مهیار طریحی نوازنده سنتور، سهراب برهمندی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویلنسل، سپند دادبه نوازنده عود، احسان فرامرزی نوازنده گیتار، میلاد محمدی نوازنده تار، خورشید دادبهنوازندهتار و آرین کشیشی نوازنده گیتار باس از دیگر هنرمندانی هستند که در این کنسرتهنرنمایی می کنند .

   همچنین این کنسرت پس از تهران به کرمان خواهد رفت تا تور شهرستان های خود را از این شهر آغاز کند.

لازم به ذکر است فروش بلیت اجرای 25 مرداد در تهران از امشب ( شنبه ) ساعت 22 در سایت www.iranconcert.com آغاز خواهد شد . 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *