شناسه خبر: 4485 منتشر شده در مورخ: 1393/5/12 ساعت: 08:43 گروه: اجتماعی  
ایجاد 355 شغل برای مددجویان بهزیستی دشتستان

ایجاد 355 شغل برای مددجویان بهزیستی دشتستان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان از ایجاد 355 شغل برای مددجویان بهزیستی دشتستان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا هوشیار بعد از ظهر دیروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: اداره بهزیستی در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت خود را به کار می‌بندیم.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات این نهاد مورد تاکید است و به ویژه برای ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش و توانمندسازی این عزیزان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان با اشاره به لزوم توانمندسازی مددجویان خاطرنشان کرد: توانمندسازی باید با بازاریابی زنجیره‌اش کامل شود؛به‌ویژه برای بانوان و مددجویانی که قادر نیستند در سطح انبوه و کلان تولید داشته باشند تا به تنهایی از عهده عرضه آن برآیند.

هوشیار با تاکید بر ارائه تسهیلات کم‌بهره با اقساط طولانی‌مدت برای مددجویان افزود: شرط دریافت تسهیلات مشاغل خانگی مهارت است به لحاظ این که فرد بتواند از تسهیلات دریافتی استفاده لازم را برای خودکفایی و اقتصاد خانواده داشته باشد.

وی از ایجاد 355 شغل برای مددجویان بهزیستی دشتستان طی یک سال اخیر بر داد و گفت: در نیمه دوم سال گذشته تعداد 90 شغل و در نیمه نخست امسال نیز 265 مددجوی شهرستان دشتستان با دریافت تسهیلات در زمینه مشاغل خانگی فعال شده‌اند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *