شناسه خبر: 4455 منتشر شده در مورخ: 1393/5/5 ساعت: 10:20 گروه: اجتماعی  
230 هزار نفر پشت نوبتی بهزیستی تحت پوشش قرار گرفتند
رییس سازمان بهزیستی:

230 هزار نفر پشت نوبتی بهزیستی تحت پوشش قرار گرفتند

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: 230 هزار نفر پشت نوبتی این سازمان ماه گذشته(تیر) تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند و از خدمات این سازمان بهره مند شدند.

«همایون هاشمی»  در مراسم افطاری که با حضور اصحاب رسانه در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد، افزود: با تحت پوشش قرار گرفتن این تعداد مددجو، دیگر هیچ مددجویی پشت درهای بهزیستی برای دریافت خدمات معطل نمی شود.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی کشور نهادی است که در این مدت در حوزه رفاه اجتماعی قدم های بلندی برداشته و برای ادامه مسیر و ارائه خدمات بیشتر نیازمند شرکای کاری و حامیان معنوی است که یکی از این شرکا نیز می توانند اصحاب رسانه و هنرمندان باشند.

رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه سازمان بهزیستی در سال جاری فاز دوم نوسازی سازمانی خود را اجرا خواهد کرد، افزود: در فاز اول، سند راهبردی بهزیستی تدوین شد و بزودی سند تعالی سازمان در فاز دوم کلید خواهد خورد که بر اساس نوسازی سازمانی، برنامه های عملیاتی تنظیم شده است.

وی گفت: تلاش کردیم در حوزه فناوری، دسترسی بیش از 440 نقاط مختلف کشور را از طریق «آی تی» ایجاد کنیم.

در این مراسم خبرنگاران، سردبیران و مدیران رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری ضمن بازدید از بخش های شیرخوارگاه آمنه از بازارچه صنایع دستی معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور دیدن کردند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *