شناسه خبر: 4411 منتشر شده در مورخ: 1393/5/1 ساعت: 10:57 گروه: ورزشی  
بهزیستی تنها حامی ورزشکاران نابینا و کم‌بینای استان زنجان است
نایب رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان زنجان:

بهزیستی تنها حامی ورزشکاران نابینا و کم‌بینای استان زنجان است

نایب رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان زنجان با اشاره به اینکه برای شرکت در مسابقات هیچ اسپانسری از ما حمایت نمی‌کند، گفت: بهزیستی تنها حامی ورزشکاران نابینا و کم‌بینای استان زنجان است.

به گزارش ایران سپید زهرا ضرابی با بیان اینکه مهمترین مشکل ما بحث نبود اسپانسر است، اظهار کرد: امیدواریم بخش خصوصی از ورزشکاران نابینا و کم بینا حمایت کند.

وی تصریح کرد: با توجه به چند رشته‌ای بودن این ورزش نیاز است مسئولان و بخش خصوصی از ورزشکاران این هیئت برای شرکت در مسابقات حمایت کنند.

نایب رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان زنجان با بیان اینکه هزینه‌های گزافی داریم، گفت: با توجه به اینکه اکثر ورزشکاران نابینا و کم بینا از خانواده‌های کم بضاعت هستند نیاز به حمایت بیشتری دارند.

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی تنها حامی ورزشکارن نابینا و کم بینای استان زنجان است و تنها دلخوشی ورزشکاران حمایت‌های بهزیستی است.

ضرابی با اشاره به اینکه شدت معلولیت برخی از ورزشکاران بالاست، افزود: با این وجود آیین ورزشکاران با روحیه به ورزش ادامه می‌دهند و مسئولان باید به این ورزشکاران نگاه ویژه‌ای کنند.

وی عنوان کرد: در برخی از ورزش‌ها مثل گلبال در تیم ملی بازیکن داریم و سعی می‌کنیم این حضورها را دیگر رشته‌ها هم گسترش دهیم.

نایب رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان زنجان اظهار کرد: برنامه مسابقات نابینایان و کم بینایان فعلا قطعی نشده است ولی بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات دو میدانی را در پیش رو داریم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *