شناسه خبر: 4390 منتشر شده در مورخ: 1393/4/31 ساعت: 09:58 گروه: اجتماعی  
هزینه حمل و نقل معلولان در پایتخت از مرداد کاهش می‌یابد

هزینه حمل و نقل معلولان در پایتخت از مرداد کاهش می‌یابد

معلولان طی تماس با شماره 6305 می‌توانند ازاین خدمت بهرمند شوند/ البته پیش ازآن باید در پایانه حمل ونقل شهری ویژه جانبازان و معلولان ثبت نام کنند و بعد ازتایید شدن معلولیت آنها کد بگیرند.

رئیس انجمن ندای معلولان از جابه جایی معلولان و جانبازان به هر مسیری درسطح شهر تهران تنها با پرداخت هزار تومان از ابتدای مردادماه خبرداد.

محمود کاری درگفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: با پیگیری های سازمان های مردم نهاد و موافقت معاونت حمل ونقل شهرداری تهران جابه جایی افراد دارای معلولیت از طریق پایانه حمل و نقل شهری ویژه جانبازان و معلولان به هرمسیری تنها با پرداخت هزارتومان میسر می‌شود.

وی تصریح کرد: معلولان طی تماس با شماره  6305 می‌توانند ازاین خدمت بهرمند شوند البته پیش ازآن باید درپایانه حمل ونقل شهری ویژه جانبازان و معلولان ثبت نام کنند و بعد از تایید شدن معلولیت آنها کد بگیرند.

وی با اشاره به اینکه پایانه حمل ونقل شهری ویژه جانبازان و معلولان از یک سال گذشته تاکنون به آنان خدمات ارائه می دهد، افزود: اما هزینه جابه جایی معلولان در این یک سال  7 هزارتومان بود که این رقم از اول مرداد به هزارتومان تقلیل می یابد.

کاری با اشاره به اینکه پرداخت هزار تومان برای جابه جایی به هرمسیری هزینه مطلوبی است، افزود: امیدواریم کیفیت خدمات حمل ونقل روبه بهبود برود تا رضایتمندی معلولان و جانبازان فراهم شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *