شناسه خبر: 4322 منتشر شده در مورخ: 1393/4/25 ساعت: 10:55 گروه: سیاسی  
همسر رئیس جمهور از شیرخوارگاه آمنه بازدید کرد

همسر رئیس جمهور از شیرخوارگاه آمنه بازدید کرد

همسر رئیس جمهور و همسران وزرای دولت تدبیر و امید به همراه علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شیرخوارگاه آمنه بازدید کردند. همسران مسئولان در این بازدید هر کدام یک تا سه کودک را تحت پوشش و حمایت قرار دادند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، شامگاه سه شنبه، همسر حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور به همراه همسران وزرای دولت از نمایشگاه کار معلولان که در شیرخوارگاه آمنه دایر شده بود، بازدید کردند.

در این بازدید همسر رئیس جمهور با بیان اینکه وظیفه اخلاقی و اجتماعی همگان توجه به اقشاری که ناخواسته مورد سوء رفتارهای اجتماعی قرار گرفته اند، است و همه ما در قبال این افراد مسئول هستیم.

صاحبه عربی همسر رئیس جمهور با عهده دار شدن ساخت 10 مهد کودک در روستاهای دورافتاده کشور، افزود: بازدید امروز از نمایشگاه دستاوردهای معلولان شروع حرکتی جدید در جهت حمایت از کودکان معلول، بی سرپرست و بد سرپرست است که به طور عام در مراکز بهزیستی نگهداری می شوند.

وی گفت: قرار است که با همراهی همسران وزرای دولت یازدهم یک برنامه منسجم و هدفمند در ارتباط با مسائل حمایتی در حوزه های کودکان بی سرپرست و بدسرپرست با محوریت معلولین انجام دهیم.

وزیر تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی نیز که همسر رئیس جمهور و همسران وزرا را در این بازدید همراهی می کرد، گفت: دولت تدبیر و امید که برخاسته از اعتماد مردم است، هیچ لحظه ای را برای بهبود زندگی آحاد جامعه به ویژه آسیب دیدگان اجتماعی از دست نخواهد داد.

علی ربیعی یادآور شد: کودکان علاوه بر مراقبت، نیازمند امنیت روانی هستند و ما در برابر این کودکان مسئول هستیم. کودکان بدسرپرست قربانی شرایط اجتماعی و اقتصادی خانواده های خود هستند و فرایندی که آنها را راهی مراکز بهزیستی کرده، مسئولیت بزرگی را برعهده مسئولان نهاده است.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کودکان هیچ تقصیری در انتخاب سرنوشت خود ندارند و این ما هستیم که سرنوشت آنها را رقم می زنیم لذا باید آینده را برای کودکان روشن ساخت زیرا آنها خود در فرداهایی که از راه می رسد، در نقش والدین باید نسل های آتی را پرورش دهند.

وی گفت: ضروری است شرایطی را در مراکز بهزیستی فراهم کنیم که این کودکان بتوانند نظیر زندگی در خانه را تجربه کنند.

ربیعی یادآور شد: دیدار با کودکان در مراکز بهزیستی همواره این مهم را برای ما یادآوری می کند که در برابر همه این کودکان مسئول هستیم و هیچگاه نباید از برنامه ریزی های دلسوزانه و مدبرانه نسبت به آنها غفلت کنیم. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *