شناسه خبر: 4277 منتشر شده در مورخ: 1393/4/22 ساعت: 09:24 گروه: سیاسی  
خدمات بهزیستی باید همگام با توسعه جامعه به روز شود

خدمات بهزیستی باید همگام با توسعه جامعه به روز شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه شخصیت افراد تحت پوشش بهزیستی باید حفظ شود گفت: خدمات بهزیستی باید همگام باتوسعه جامعه به روز شود.

حجت الاسلام علی خاتمی در دیدار با کار کنان بهزیستی ، تشکل عظیم بهزیستی را یک ارگان حمایتی اعلام کردو افزود: کمک به هم نوع و تقویت روحیه انسان دوستی در آموزه های دینی، اسلامی و فرهنگی ایرانیان ریشه دارد و این حس کاملا در این سازمان مشهود است.

وی حسن نوع دوستی و دستگیری  و خدمت به اقشار آسیب پذیر مثل ایتام،جامعه معلولین و از کار افتاده گان و غیره را رسالت مهم این سازمان عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر لزوم ارائه مهارت های آمورزشی به موازات حمایت از افراد آسیب پذیر و به ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی تاکید کرد و گفت:بهزیستی باید در چگونگی ارائه خدمات با بهره گیری از تجربیات گذشته نوآوری کند.

حجت الاسلام خاتمی ایمان، عشق و علاقه را لازمه خدمت رسانی در بهزیستی عنوان کرد و افزود:  شخصیت افراد تحت پوشش بهزیستی باید حفظ شود و  در این میان ضرورت تکریم شخصیت افراد در راستای ارایه خدمات بسیار مثمر ثمر است.

وی در ادامه تاکید کرد:سازمان بهزیستی باید تجربیات خود را به‌روز کرده و مستندسازی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ، با اشاره به اینکه بهزیستی باید شرایط فرزند خواندگی را تسهیل کند یادآورشد: باید قوانین طوری باشد که خانواده ها بتوانند فرزندی را به تحت تکفل داشته باشند که در این میان بهزیستی باید به این امر بسیار توجه کند.

حجت الاسلام افزود: برنامه ها در بهزیستی باید طوری تدوین شود که خدمات ارتقاء پیدا کند.

وی افزود: یتیم یک امر طبیعی و اجتناب ناپذیر است و در دنیا این امر وجود دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *