شناسه خبر: 4168 منتشر شده در مورخ: 1393/4/11 ساعت: 11:50 گروه: اجتماعی  
توزیع سبد غذایی بین سه میلیون مددجوی بهزیستی در ماه رمضان

توزیع سبد غذایی بین سه میلیون مددجوی بهزیستی در ماه رمضان

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از سه میلیون مددجوی مستمری بگیر این سازمان در ماه رمضان سبد غذایی حمایتی دریافت می کنند.

«همایون هاشمی»  افزود: حدود 9 میلیون مددجوی تحت پوشش به طور مستقیم و غیرمستقیم از خدمات حمایتی این سازمان بهره مند می شوند.

وی اظهار داشت: از این تعداد، بیش از سه میلیون مددجو به طور مستقیم و شش میلیون مددجو نیز به طور غیرمستقیم از خدمات حمایتی، توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی استفاده می کنند.

رئیس سازمان بهزیستی در تشریح برخی از برنامه های این سازمان در ماه رمضان گفت: در برگزاری ضیافت الهی که جزو برنامه های اصلی این سازمان به شمار می رود زیرا این اقدام به نفع مددجویان سازمان بهزیستی است. 

هاشمی با بیان اینکه هر ساله مردم نیز در ارتباط با جشن گلریزان نقش چشم گیری دارند، افزود: در این زمینه سال گذشته بیش از 60 برنامه ملی و استانی داشتیم که امسال قرار است در بحث گلریزان رکورد شکنی کنیم زیرا این اقدام به نفع مددجویان سازمان بهزیستی است.

وی تصریح کرد: ضیافت الهی شامل برنامه های متنوع ماه رمضان است و از آگاه سازی تا اطعام و برگزاری مراسم گلریزان مشمول برنامه ضیافت الهی می شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه گفت: حضور در رسانه ملی ، مراسم افطاری فرزندان تحت پوشش با مقامات کشوری، بازدید از منازل مددجویان و سرکشی از وضعیت زندگی آنها و افتتاح چندین طرح بزرگ ملی در نقاط مختلف کشور از دیگر برنامه این سازمان در ماه رمضان است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *