شناسه خبر: 4155 منتشر شده در مورخ: 1393/4/9 ساعت: 11:06 گروه: فرهنگی  
نمایشگاه قرآنی مردم و رمضان افتتاح شد
همزمان با اولین شب ماه مبارک رمضان

نمایشگاه قرآنی مردم و رمضان افتتاح شد

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآنی مردم و رمضان با حضور جمعی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پارک قیطریه تهران افتتاح شد.

به گزارش ایران سپیددر این مراسم سیدغلامرضا میرحسینی؛ معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عزت الله خان محمدی؛ فرماندار شمیرانات، علی خیلدار؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، بهروز رضایی، قائم مقام شهردار منطقه یک، سیدعباس موسوی تبار؛  مدیر رادیو اقتصاد، محمد صادق افراسیابی؛ معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سعید کارگران؛ معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک، محمدجواد حیدری پور؛ رئیس فرهنگسرای ملل و جمعی از ناشران قرآنی حضور داشتند.

عزت الله خان محمدی؛ فرماندار شمیرانات در سخنان خود برگزاری این نمایشگاه را مرهون همکاری مشترک میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و شهرداری دانست و خاطر نشان ساخت: مردم منطقه ی شمیرانات و شمال تهران با حضور در این نمایشگاه می توانند محصولات قرآنی را با تخفیفات ویژه خریداری نموده و از آخرین آثار فرهنگی و هنری قرآنی بازدید نمایند.

وی افزود: رمضان ماه نزول قرآن است و باید تمامی نهادهای فرهنگی نسبت به تعظیم این ماه عزیز و ترویج فرهنگ قرآن و عترت بیش از گذشته اهتمام داشته و از همه ی امکانات خود در این مسیر استفاده نمایند.

علی خیلدار؛ معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز در سخنان خود نمایشگاه قرآنی شمیرانات و شمال تهران را اولین نمایشگاه شهرستانی استان تهران در سال جاری عنوان کرد و گفت: همکاری ویژه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شهرداری منطقه ی یک با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باعث شد نمایشگاه قرآنی مردم و رمضان پیش از سایر نمایشگاه های قرآنی شهرستانهای استان تهران افتتاح شود.

در ادامه ی مراسم، سیدغلامرضا میرحسینی؛ معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهروز رضایی، قائم مقام شهردار منطقه یک و سیدعباس موسوی تبار؛ مدیر رادیو اقتصاد نحوه ی مشارکت خود را در نمایشگاه قرآنی مردم و رمضان بیان نموده و از ادامه ی همکاری های مشترک بین سازمانی برای ساماندهی طرح ها و برنامه های فرهنگی ملی و منطقه ای استقبال کردند.

نمایشگاه قرآنی مردم و رمضان شب گذشته با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و شمال تهران، شهردای منطقه یک و فرهنگسرای ملل در پارک قیطریه تهران با حضور 65 ناشر کتاب، موسسات فرهنگی دیجیتال، موسسات قرآنی، کانونهای مساجد، سرای محلات و سایر موسسات فرهنگی و هنری افتتاح و هر روز از ساعت 19 لغایت 1 بامداد پذیرای علاقه مندان آثار فرهنگی و هنری قرآنی است.

برپایی ایستگاه های قرآنی کودک و نوجوان همراه با اهدای جایزه به کودکان و نوجوانان، برگزاری نشستهای قرآنی، تجلیل از فعالان قرآنی مساجد و محافل قرآنی، مشاوره های مذهبی و برگزاری کرسی های گفتمان دینی از جمله دیگر برنامه های این نمایشگاه است. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *