شناسه خبر: 4082 منتشر شده در مورخ: 1393/4/1 ساعت: 10:36 گروه: اجتماعی  
توزیع دومین مرحله از اعتبارات تأمین لوازم کمک توانبخشی معلولان
رئیس سازمان بهزیستی کشور

توزیع دومین مرحله از اعتبارات تأمین لوازم کمک توانبخشی معلولان

رئیس سازمان بهزیستی کشور از توزیع دومین مرحله از اعتبارات تأمین لوازم کمک توانبخشی معلولان خبر داد و گفت: در سال جاری 25 میلیارد تومان برای بخش لوازم توانبخشی اختصاص داده شده است.

همایون هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با اشاره به واریز دومین مرحله از اعتبارات تأمین هزینه‌های کمک توانبخشی، اظهار داشت: در این مرحله نیز اعتباراتی در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد تا از این طریق کمک‌های به معلولان شود.

وی تصریح کرد: امسال 25 میلیارد تومان جهت تأمین لوازم کمک توانبخشی معلولان پیش‌بینی شده است که در چند مرحله این اعتبارات در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد.

هاشمی با بیان اینکه به زودی مراکز فنی و حرفه‌ای و دانش‌کار در تمامی استان‌ها ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی راه‌اندازی خواهد شد، گفت: در این مراکز علاوه بر آموزش به مددجویان و معلولان، ماهیانه حقوقی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه به زودی طرح آفتاب در استان‌های محروم و جا مانده از مرحله نخست طرح در سالهای گذشته اجرا خواهد شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود این طرح پس از ماه مبارک رمضان در سایر استان‌ها اجرا شود.

وی افزود: در ماه‌های اخیر اقدامات خوبی در خصوص راه‌اندازی مراکز جدید بهزیستی انجام شده است که از آن جمله می‌توان به افتتاح مراکز توانمند سازی معتادان بهبودیافته، مراکز اشتغال زنان سرپرست خانوار و همچنین واگذاری مسکن به جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *